Fandom

Naruto Wiki

Moegi

3982strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja6 Share

Moegi

Moegi Część I.jpg

Moegi prof 1.png

Moegi epilog.png

(モエギ, Moegi)

Debiut

Manga Rozdział 34
Anime Naruto Odcinek 20
Film Naruto film: Więzienie krwi
Gra Naruto: Ultimate Ninja 3
Występuje w Anime, Manga, Gra i Film

Głos

Japoński Noriko Shitaya
Polski

Dane Osobowe

Data Urodzenia Astrologiczny Znak Bliźniąt.svg 8 Czerwca
Płeć Płeć Żeńska.svg Kobieta
Wiek
  • Część I: 8-9
  • Część II: 11-13
Wzrost
  • Część I: 121,8 cm
  • Część II: 139 cm
Waga
  • Część I: 22 kg
Grupa krwi A
Przynależność Symbol Konohagakure.svg Konohagakure
Drużyna Drużyna Ebisu

Ranga

Ranga Ninja
Jutsu

Moegi (モエギ, Moegi) jest kunoichi z Konohagakure, która wraz z przyjaciółmi Konohamaru i Udonem tworzy drużynę Konohamaru.

Wygląd

Dziewczyna ma rude włosy, które są zaczesane w górę w dwie, dość osobliwe, kitki. Zawsze ma czerwone rumieńce na policzkach. W części pierwszej jest ubrana w krótkie, szare szorty, różową koszulkę i czerwony fartuch oraz gogle, wyrażające szacunek do Naruto. W drugiej części jej wygląd nie wiele się zmienił. Stare ubranie zastąpiła szarą kamizelką, różową koszulką i jasnobrązową sukienką. Przy nodze przywiązany ma bandaż oraz kunai.

Osobowość

W części pierwszej dziewczynka jest pewną siebie optymistką, choć zależną od tego co Konohamaru zrobi. W drugiej stała się bardziej podobna do Sakury, tj. przestały ją bawić zboczone techniki i kiedy Konohamaru użył swojej techniki ubiegła Sakurę, która próbowała go uderzyć, rzucając nim w płot i mówiąc, że jest niewychowany.

Część I

Moegi była rzadko ukazywana w tej części. Pierwszy raz widzimy ją, gdy razem z Udonem i Konohamaru śledziła Naruto i razem powiedzieli mu, że uważają go za swojego mistrza. Podczas ataku na Konohę przez sojusz dwóch wiosek była ewakuowana do schronu przez Irukę i innych nauczycieli z akademii.

Część II

Powrót Naruto

Moegi timeskip.jpg

Moegi w Shippuudenie

W tej części dziewczyna staje się Geninem, a jej opiekunem jest nie kto inny jak Ebisu. Kiedy główny bohater powraca do wioski rozmawia z Sakurą i jest świadkiem, gdy Naruto zostaje znokautowany przez kunoichi.

Ratowanie Kazekage

Ukazana była przez chwilę, gdy Tsunade pomyliła drużynę Ebisu z drużyną Gaia i chciała przydzielić im misję rangi S. Szybko jednak odwołała to.

Hidan i Kakuzu

Kiedy Konohamaru używa swojej zboczonej techniki, Moegi nokautuje go i upomina, że powinien zachowywać się kulturalnie przy damie (Sakurze).

Inwazja Paina

Podczas inwazji je razem z Udonem dango, po czym rozpoczyna się atak. Później w anime Moegi ewakuuje mieszkańców wioski razem z Udonem.

Więcej w Fandom

Losowa wiki