Fandom

Naruto Wiki

Murakumo Kurama

3982strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Murakumo Kurama

Murakumo Kurama.png

(鞍馬ムラクモ, Kurama Murakumo)

Debiut

Anime Naruto Odcinek 207
Występuje w Tylko Anime

Głos

Japoński Masato Funaki Ikona - Szukaj.png

Dane Osobowe

Wiek Nie Żyje
Wzrost
  • Część I: 174 cm
Przynależność Symbol Konohagakure.svg Konohagakure
Klan Symbol Kurama.svg Klan Kurama

Ranga

Ranga Ninja
Rodzina

Murakumo Kurama (鞍馬ムラクモ, Kurama Murakumo) był jōninem z Konohagakure i głową głównej gałęzi klanu Kurama.

Przeszłość

Jedyne dziecko Murakumy, Yakumo, urodziła się z pełnym zakresem kekkei genkai klanu Kurama, ale jednocześnie jej ciało było słabe i kruche. Jako, że klan Kurama przyniósł kilku ninja, którzy byli jednymi z najsilniejszych shinobich wioski Ukrytej w Liściach, Murakumo oraz jego żona Uroko byli chętni by naprawić sytuację klanu widząc ogromny potencjał w ich córce do technik genjutsu. Poszedł zatem do Trzeciego Hokage i namówił go, aby ten znalazł odpowiedniego nauczyciela, który nadzorowałby jej szkolenie, mając nadzieję, że dziewczyna może pokonać swój słaby stan, koncentrując się bardziej na iluzjach.

Później klan Kurama został podpalony, zaś gospodarstwo rolne, w którym żyli rodzice Yakumo zginęli. Przyczyną pożaru była jednak Yakumo, która posiadała w sobie niezależną, demoniczną, a przede wszystkim złą podświadomą osobowość o nazwie Ido, który mógł wykorzystywać pełnię mocy dziewczyny. Yakumo nie wiedząc jednak o istnieniu Ido myślała, że za śmierć jej rodziców jest odpowiedzialny Trzeci Hokage.

Więcej w Fandom

Losowa wiki