Fandom

Naruto Wiki

Murasame

3982strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Murasame

Murasame.PNG

(ムラサメ, Murasame)

Debiut

OVA Misja: Chronić Wioskę Wodospadu!
Powieść Naruto: Misja: Chronić Wioskę Wodospadu
Występuje w Anime i Powieść

Głos

Japoński Toshiyuki Morikawa Ikona - Szukaj.png

Dane Osobowe

Wiek Przypuszczalnie Nie Żyje
Klasyfikacja Poszukiwany Ninja
Przynależność Symbol Amegakure.svg Amegakure
Drużyna Drużyna Suien
Typy Natury

Jutsu

Murasame (ムラサメ, Murasame) jest poszukiwanym ninją z Amegakure występującym w Misja: Chronić Wioskę Wodospadu! oraz powieści.

Przeszłość

Opuścił swoją wioskę by pomóc Suienowi w zdobyciu Wody Bohaterów.

Wygląd

Murasame jest muskularnym, mocno wyglądającym shinobim. Nosi czarną, bez rękawów koszulę, szare spodnie, sandały ninja, i ogrzewacze ramię, które wyglądają niezwykle podobnie do tych, które posiada Zabuza. Ma długie, siwe włosy, które sięgają do podróbka i są zakończone kolcami. Ma też turkusowy znak liniowy, który znajduje się na nosie, niebo podobny do tego, który posiada Iruka.

Umiejętności

Murasame może używać Suiton: Suiben, która umożliwia zrobienie z wody bicza, mogącym obwiązać przeciwników. Murasame posługuje się także specjalnymi drutami, którymi obwiązuje osoby, by przebić ich ciała, albo spowodować duże szkody, jeśli dana osoba spróbuje się uwolnić za pomocą Nawanuke no Jutsu.

Fabuła

Asystował Hisame w pozbywaniu Sasuke Uchihy i Naruto Uzumakiego, podczas eskorty Shibukiego. Murasame został pokonany, gdy Shibuki wypił Wodę Bohaterów, aby walczyć przeciwko niemu i jego kolegami z Techniką Wodnego Smoka. Jego obecny status jest nieznany.

Ciekawostki

  • "Murasame" (叢雨) oznacza "Przejściowy Prysznic".

Więcej w Fandom

Losowa wiki