Fandom

Naruto Wiki

Muta Aburame

3982strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Share

Muta Aburame

Muta Aburame.png

(油女ムタ, Aburame Muta)

Debiut

Manga Rozdział 427
Film Naruto film: Więzienie krwi
Występuje w Anime, Manga i Film

Głos

Japoński Hidenori Takahashi Ikona - Szukaj.png

Dane Osobowe

Wiek
  • Część II: 24 (Nie Żyje)
Przynależność
Drużyna Grupa Infiltracji i Rekonesansu
Klan Symbol Aburame.svg Klan Aburame

Ranga

Ranga Ninja
Jutsu

Muta Aburame (油女ムタ, Aburame Muta) - był członkiem klanu Aburame.

Wygląd

Muta, podobnie jak każdy członek klanu Aburame, był bardzo tajemniczy. Miał długie, brązowe włosy, a oczy zasłaniał sobie ciemnymi okularami. Ubierał się w kilka rozmiarów za dużą, zieloną kurtkę. Do pleców przywiązywał sobie specjalny pojemnik, w którym chował dodatkowe robaki.

Umiejętności

Był jednym z najbardziej uzdolnionych przedstawicieli klanu Aburame. W walce wykorzystywał Kikaichū. Świetnie odnajdywał się w roli zwiadowcy i tropiciela. Za pomocą robaków, potrafił emitować specjalny rodzaj czakry, który mógł zmylić przeciwnika.

Część II

Inwazja Paina

Wraz z trzema innym przedstawicielami klanu Aburame, został wysłany do walki z Konan.

IV Wielka Wojna Shinobi

Muta należał do drużyny Anko Mitarashi, która miała za zadanie śledzić Kabuto. Dzięki swoim robakom odkrył, że Akatsuki posiada potężną armię, skrytą pod korzeniami drzew. Anko rozkazała Mucie, Rance i Tokume natychmiast powiadomić o tym wioskę, kiedy sama pozostanie na posterunku. Odchodząc Muta modlił się, aby kunoichi nic się nie stało.

Podczas drogi do Konohy, Tokume wykrył nieprzyjaciół, którzy zaatakowali ich z powietrza. Kazał kolegom z drużyny uciekać, kiedy sam spróbuje ich zatrzymać. Niestety wrogom udaje się ich rozdzielić i wyeliminować osobno. Mucie udaje się przeżyć jednak odnosi poważne rany, wysyła swoje Kikaichū, żeby zmyliły wrogów. Niestety Sasori bardzo szybko go odnajduje i wykorzystuje go jako żywą marionetkę. Na polu bitwy pojawia się drużyna Kankuro. Zaji widząc nieprzytomnego członka klanu Aburame, podbiega do niego chcąc mu pomóc. Muta mówi mu, żeby się odsunął i w tej samej chwili, chwyta przyjaciela za gardło. Kankuro dochodzi do wniosku, że Mutą kieruje Sasori. Deidara korzysta z okazji i zrzuca gliniane bomby na drużynę Kankuro. Bratu Gaary udaje się uratować Zaji, jednak Muta ginie w wyniku wybuchu.

Więcej w Fandom

Losowa wiki