Fandom

Naruto Wiki

Nadare Rōga

3982strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Share

Nadare Rōga

Nadare Rōga.jpg

(狼牙ナダレ, Rōga Nadare)

Debiut

Film Naruto film: Starcie ninja w Kraju Śniegu
Gra Naruto: Ultimate Ninja 2
Występuje w Gra i Film

Głos

Japoński Hirotaka Suzuoki

Dane Osobowe

Wiek Nie Żyje
Przynależność Symbol Yukigakure.svg Yukigakure
Typy Natury

Jutsu
Narzędzia

Nadare Rōga (狼牙ナダレ, Rōga Nadare) był ninja z Yukigakure, który pracował dla Dotō Kazahany, wraz z Fubuki Kakuyoku i Mizore Fuyukuma.

Osobowość

Wydaje się być zbyt arogancki, nawet nazywając jedną z jego technik swoim imieniem.

Wygląd

Nadare ma twarz podobną do Akahoshiego i swój ochraniacz na czoło umieszczony podobnie jak u Kisame Hoshigakiego, Yamato i Tobiramę Senju.

Umiejętności

Nadare może wykorzystać techniki Elementu Lodu, choć jest on zaliczanu do Kekkei Genkai. Jednak istnieje różnica między jego Elementem Lodu, a Haku. Nie wykazuje on zdolności jednoczesnego korzystania z wiatru i wody, stając się jednocześnie lodem, więc wygląda na to, że nauczył się go, a nie odziedziczył go jako Kekkei Genkai. Co więcej, tylko manipuluje istniejącym wcześniej lodem i śniegiem wokół niego, zamiast tworzyć go za pomocą chakry.

Podczas filmu

Spotkał się i walczył z Kakashim Hatake przed jego pojawieniem się w pierwszej części filmu Naruto. Kakashi wtedy został zmuszony do odwrotu, ponieważ nie był w stanie pokonać wszystkich ninja Śniegu sam. Nadare często wyśmiewał Kakashiego z tego powodu lata później. Ze względu na jego pancerz czakry, był w stanie przeciwdziałać Raikiri, Kakashiego. Kakashi zabił go za pomocą taijutsu, zrzucając na niego lawinę śniegu i skał.

Ciekawostki

  • Wygląd jego twarzy jest niezwykle podobny do Akahoshiego, głównego wroga w fillerze o Hoshigakure.
  • "Nadare" (雪崩) oznacza "Lawina", podczas gdy "Rōga" (狼牙) znaczy "Wilczy Kieł".

Więcej w Fandom

Losowa wiki