Wikia

Naruto Wiki

Nadejście

Komentarze0
3773strony na
tej wiki

Nadejście

(到着(), Tōchaku)

Dane Rozdziału

Tom 64
Poprzedni Dziesięcioogoniasty
Rozdział 611
Następny Technika Zjednoczonych Sił Shinobi!!
Wątek Światowa Wojna Shinobi
Nadejście (到着(), Tōchaku) jest 611. rozdziałem mangi Naruto.

Opis Edytuj

Gdy Kula Ogoniastej Bestii ma spaść prosto na Dziesięcioogoniastego, Madara i Obito każą bestii po prostu odepchnąć kulę na Gyūkiego, pozostawiając cienistego klona Naruto i Kakashiego otwartych na atak. Gdy klonowi udaje się zepchnąć Kakashiego z drogi, Obito rozmyśla nad tym jak Naruto jest podobny do dawnego go, zanim Dziesięcioogoniasty nie rozprasza klona i powoduje, że Gyūki odlatuje. Wraz z Trybem Ogoniastej Bestii i pełną transformacją B osiągającymi limit, Kurama i Gyūki mówią Naruto i B, by kupili im trochę czasu, by mogli wygenerować więcej czakry do użycia. Gdy wrogowie to zauważają, a reszta członków drużyny nie jest już nic w stanie zrobić, Naruto przygotowuje się do stworzenia większej ilości klonów cienia, za co Madara karci go, nazywając niekompetentnym. Kakashi również stwierdza, że nie powinien tego robić, na co Obito tłumaczy Naruto, że niezależnie od tego ile razy coś pomnoży, jego natura nigdy się nie zmieni. Zaczyna żalić się, że wszyscy shinobi byli bezsilni i pewnego dnia, wszyscy skończą tak jak on. To powoduje, że Naruto wydziera się raz jeszcze na Obito mówiąc, ze zostanie Hokage, na co Obito mówi mu, że zrobi go Hokage wewnątrz Nieskończonego Tsukuyomi, i gdy Dziesięcioogoniasty przygotowuje się do wystrzelenia Kuli Ogoniastej Bestii, prosi Naruto, by przepadł wraz z tym światem. Gdy kula zostaje wystrzelona, shinobi są zszokowani faktem, że bestia spudłowała. Właśnie wtedy, z góry, Ino, Hinata, Hiashi i kilku innych przybywają i okazuje się, że Ino była w stanie zmienić kierunek pocisku po przejęciu kontroli nad Obito przez ułamek sekundy. Natychmiastowo, kilku Aburame używa Techniki Zagłuszającej Owadów, a grupa ninja Kirigakure pokrywa pole bitwy mgłą, by nie mogli zostać wyczuci. Krótko po tym, całe Zjednoczone Siły Shinobi przybywają, powodując zakłócenia Wykrywającej Wodnej Kuli w kwaterach głównych. Dziesięcioogoniasty zamachuje się jednym ogonem, by rozproszyć mgłę, na co kilku shinobi używa Uwolnienia Wiatru: Techniki Cięcia Wiatru, by przerwać podmuch. Naruto informuje, że nie są już dłużej bezładnym tłumem przed prezentacją nowej techniki — "Techniki Zjednoczonych Sił Shinobi" — która jest najsilniejszą techniką istniejąca w świecie shinobi i może wygrać z Nieskończonym Tsukuyomi.

Ciekawostki Edytuj

Więcej od Wikii

Losowa wiki