Fandom

Naruto Wiki

Nangō

3982strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Nangō

Nango.PNG

(ナンゴウ, Nangō)

Debiut

Występuje w Tylko Anime

Głos

Japoński Nobuaki Kanemitsu Ikona - Szukaj.png

Dane Osobowe

Drużyna Grupa Magaki
Typy Natury

Jutsu

Nangō (ナンゴウ, Nangō) jest członkiem Grupy Magaki, której celem była kradzież zabronionego jutsu klanu Tsuchigumo.

Osobowość

Nangō jest małomówny, co dawało mu fasadę dużego, ciemnego bandyty. Z czego co powiedział, można stwierdzić, że jest wnikliwym obserwatorem.

Część II

Uwolnienie Sześcioogoniastego

Nangō i jego grupa udała się na górę Katsuragi w poszukiwaniu zakazanego jutsu klanu Tsuchigumo. Z pomocą swojej grupy był w stanie zniszczyć zapory góry. Pobiegli do Tonbeia, którego szybko pokonali. Nangō i reszta dowiedzieli się, że Hotaru jest zakazaną techniką i zaczęli jej poszukiwać.

Później Nangō i jego towarzysze są postrzeżeni w trakcie otrzymywania nowych poleń od tajemniczego człowieka. Po spotkaniu z liderem, zespół napotkał Utakate, który w pojedynkę pokonał całą grupę Magaki, aż do czasu kiedy uwięzili go w barierze.

Później Grupa udała się do wioski Tsuchigumo, gdzie z pomocą mieszkańców, zastawili pułapkę na Hotaru w nadziei uzyskania zakazanej techniki. Jednak, że Nangō powiedział Akaboshiemu, że Hotaru może być uzbrojona w wybuchającą pułapkę, pozwalają jej uciec. Wkrótce jednak, Nangō wraz z grupą doganiają Hotaru, jednak nagle zostają zatrzymani przez Utakate, który zabiera ze sobą Hotaru i razem uciekają.

Po tych wydarzeniach Nangō i jego odział zostali skonfrontowani, ze swoim przywódcą, który pokazał im, że Utakata to missing-nin z Kirigakure i że za jego głowa warta jest 50 milionów ryo. Akaboshi zapytał przywódcy co robić.

Następnego dnia, kiedy Naruto znalazł Shiranami, lider grupy Magaki,Akaboshi i reszta uwięzili Naruto. Chūshin zaczął torturować Uzumakiego, a Akaboshi zatrzymał Bentena przed ujawnieniem zbyt wielu szczegółów z ich planu. Naruto uaktywnił czakrę Kyuubiego, niszcząc barierę, w której był uwięziony. Cała grupa nieco się przestraszyła złowrogiej czakry Lisa, ale zaczęli stosować coraz to silniejsze bariery, by zmiażdżyć Naruto. Mimo to młody shinobi Konohy cały czas wstawał po każdym ataku. Nagle pojawił się Utakata i domagał się od grupy Magaki,żeby powiedzieli mu gdzie trzymają Hotaru. Utakata w celu zastraszenia ich skorzystał z demonicznej czakry formując szósty ogon. Akaboshi czując niebezpieczeństwo nakazał Nangō i reszcie grupy odwrót i niedługo potem dołączyli do Shiranami w wiosce Tsuchigumo.

Kiedy Utakata i Naruto wrócili do wsi okazało się, że wszyscy mieszkańcy zostali zahipnotyzowani do walki z siłami Konohy. Akaboshi rozkazał mieszkańcom zabić jinchuuriki. Kiedy drużyna Yamato wróciła do wioski Tsuchigumo. Nangō i reszta grupy prowadzili w walce. Nangō i jego grupa chcieli zabić drużynę Yamato jednym z jutsu, ale został znokautowany przez Saia. Wkrótce cała grupa Magaki została pokonana przez drużynę Yamato.

Więcej w Fandom

Losowa wiki