Fandom

Naruto Wiki

Naruto: Ultimate Ninja

3982strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Share

Naruto: Ultimate Ninja

NarutoUltimateNinja.jpg

(Naruto-ナルト - ナルティメットヒーロー, Naruto: Narutimetto Hīrō)

Informacje o grze wideo

Grywalne na PlayStation 2
Seria - Numer Naruto: Ultimate Ninja - 1

Data Wydania

Japońska 23 października 2003
Angielska 26 czerwca 2006

Naruto: Ultimate Ninja (Naruto-ナルト - ナルティメットヒーロー, Naruto: Narutimetto Hīrō; dosł. „Naruto: Narutostateczny (Narutimate) Bohater”) jest pierwszą odsłoną serii Ultimate Ninja wydanej na Playstation 2.

Gra posiada unikalny system walki z atakami specjalnymi i różnymi jutsu, które można wykorzystać. Posiada również kilka elementów takich jak kunai czy shuriken. Istnieje wiele etapów wielowarstwowych z całego świata Naruto, w tym Sunagakure, arena egzaminu na Chūnina, Las Śmierci. W pierwotnej wersji japońskiej było tylko 12 postaci, jednak NamcoBandai dodał możliwość wyboru zarówno Sasuke w pierwszym stadium pieczęci i Naruto w wersji z mocą Dziewięcioogoniastego jako bonusowe postacie. Mimo że obie te postacie były już obecne w japońskiej wersji jako transformacja podczas rozgrywki, NamcoBandai podzielił je na osobne postacie. Ze względu na to Naruto i Sasuke utracili zdolność do przekształcenia się w zaawansowane tryby podczas walki. W tym samym systemie działa system transformacji w Naruto: Ultimate Ninja 3. Gra oferuje również tryb zręcznościowy, stylu opowieści. Kampania Fabularna składa się z maksymalnie sześciu bitew podzielonych przez jakieś dialogi w stylu mangowego wyświetlacza, jeden z wielu hołdów dla materiału źródłowego.

Oceny były zróżnicowane, od wyników przeciętnych do dość wysokich. X-Play G4 dał Ultimate Ninja trzy na pięć do twórczego uczucia komiksu i stylowej grafiki zacieniowanej, ale skarżył się, że kontrola jest zbyt prosta i głosy angielskie są „nieco wątpliwe”. Zarówno IGN, jak i GameSpot powiedzieli, że gra jest prosta, ale zabawna i chwała za grafikę inspirowaną mangą i anime.

Grywalne postacie

Więcej w Fandom

Losowa wiki