Fandom

Naruto Wiki

Naruto Uzumaki!!

3982strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Share

Naruto Uzumaki!!

Rozdział 001 Okładka.jpg

(うずまきナルト!!, Uzumaki Naruto)

Dane Rozdziału

Tom 1
Rozdział 1
Następny Konohamaru!!
Wątek Prolog — Kraj Fal
Anime Naruto odc. 1
Naruto Uzumaki!! (うずまきナルト!!, Uzumaki Naruto) jest 1. rozdziałem mangi Naruto.

Opis

Naruto Uzumaki jest żywiołowym rozrabiaką z Konohagakure. Jego żarty nie są jednak powodowane złośliwością, ale pragnieniem, by zwrócono na niego uwagę. Cieszy się, gdy jest upominany, ponieważ zyskuje wtedy czyjąś uwagę, jest to dla niego ważne, ponieważ nie ma rodziny ani przyjaciół. Wielu mieszkańców wioski nie trawi chłopca, wręcz go nienawidzi.

Naruto uparcie twierdzi, że zostanie najsilniejszym Hokage w historii Konohy, jednak jak na złość nie zdaje egzaminu kończącego Akademię, bo nie opanował jednej z podstawowych technik: Techniki Klonowania. Jeden z egzaminatorów, Mizuki, powiedział Naruto, że jeśli ukradnie zwój z pieczęciami i nauczy się jednej zakazanej techniki, to będzie mógł kontynuować swój rozwój jako shinobi Konohy.

Po dokonaniu kradzieży zwoju z rezydencji Hokage Naruto ucieka, jednak zostaje złapany przez innego instruktora, Irukę Umino. Zaskoczony chłopak obawia się, że nie zdąży się już niczego nauczyć. Gdy Iruka zdaje sobie sprawę z tego, że jego uczeń został oszukany, ratuje chłopca przed atakiem Mizukiego, który chce zagarnąć zwój dla siebie.

Mizuki mówi chłopcu, że jest sam na świecie, ponieważ jest w nim zapieczętowany Lis Demon o Dziewięciu Ogonach. Dodaje też, że to dlatego mieszkańcy go nienawidzą i że Iruka też go nienawidzi, bo jest bestią, która zabiła jego rodziców. Iruka tłumaczy Mizukiemu, że to nie tak i że nie widzi w Naruto demona, ale chłopca, wybitnego ucznia, który bardzo się stara, lecz jest niedoceniany i poznał w życiu dużo dużo cierpienia. Iruka nieświadomy tego, że Naruto go słyszy końcu swoją wypowiedź mówiąc, że ten chłopak nie jest Lisim Demonem, lecz jednym z mieszkańców Konohagakure. Wzruszony Naruto ruszył na ratunek swojemu mistrzowi i pokonał Mizukiego nowo poznaną Techniką Cienistego Klona, dzięki czemu Iruka zaliczył mu egzamin i chłopiec pierwszy raz założył ochraniacz na czoło z symbolem Konohy.

Więcej w Fandom

Losowa wiki