FANDOM

Natsuhi

Natsuhi.png

(ナツヒ, Natsuhi)

Debiut

Anime Naruto Odcinek 178
Występuje w Tylko Anime

Głos

Japoński Rica Fukami

Dane osobowe

Płeć Płeć Żeńska.svg Kobieta
Wiek Nie Żyje
Przynależność Symbol Hoshigakure.svg Hoshigakure

Ranga

Ranga Ninja
Rodzina

Jutsu

Natsuhi (ナツヒ, Natsuhi) była jōninem z Hoshigakure. Zarówno ona, jak i jej mąż ukończyli szkolenie gwiazdy.

Przeszłość

Natsuhistar.jpg

Natsuhi podczas spotkania z Trzecim Hoshikage.

Lata temu Natsuhi i Hotarubi ukończyli trening przy gwieździe. Gdy zobaczyli, że trening ten niesie za sobą skutki uboczne, ukradli ją. Zostali złapani przez Trzeciego Hoshikage, który poprosił ich, aby mieli oko na wioskę z zewnątrz. Małżeństwo poprosiło Trzeciego, by powiedział Sumaru, że zginęli podczas obrony gwiazdy i przekazał naszyjnik Hotarubiego, który mu wcześniej dali. Potem Trzeci zabronił treningu przy gwieździe.

Osobowość

Natsuhi była kochającą i opiekuńczą matką, która w dużym stopniu dbała o dziecko i rodzinę. Pokazała również wielką miłość do swojej wioski - posunęła się aż do kradzieży Gwiazdy by nikt już nie cierpiał z powodu skutków ubocznych szkolenia.

Wygląd

Natsuhi ma zielone oczy i długie, fioletowe włosy. Nosi standardowy strój shinobi z Hoshigakure, czyli niebieską kamizelkę i spodnie.

Umiejętności

Natsuhi była wysoce wykwalifikowaną i zdolną kunoichi, często chwaloną przez Akahoshi i Trzeciego Hoshikage.

Ninjutsu

MPM Wings.png

Natsuhi używa Stylu Tajemniczego Pawia by wygenerować skrzydła.

Natsuhi była również jedną z niewielu shinobi, którzy zdołali ukończyć bardzo niebezpieczne szkolenie gwiazdy. Posiadała wielkie umiejętności w używaniu Stylu Tajemniczego Pawia, była w stanie wygenerować linę z chakry oraz skrzydła by latać. Mogła użyć piór z jej skrzydeł jako ataku ofensywnego a jej chakra mogła przybrać formę bestii. Ponadto, mogła połączyć dwa ataki tego samego rodzaju, aby znacznie zwiększyć siłę własnego ataku. Była w stanie obezwładnić Akahoshi, co dodatkowo implikuje jej moc i panowanie nad unikalnymi technikami jej wioski. Wraz z ostatnim oddechem, używa Ninjutsu Reinkarnacji, co pozwoliło jej na krótko powrócić jako duch i wzmocnić chakre jej sojuszników.

Była także co najmniej obeznana w fūinjutsu, ponieważ próbowała zapieczętować gwiazdę aby zapobiec dalszemu jej nadużywaniu.

Część I

Misja Obrony Gwiazdy

Natsuhi znowu ukradła gwiazdę, a Akahoshi zrobił z jej syna przynętę. Po tym, gdy Akahoshi zmusił ją do oddania gwiazdy, ukradła ją ponownie. Podczas prób zniszczenia gwiazdy przy użyciu jakiegoś fūinjutsu upadła na pułapkę założoną przez Akahoshiego i została trafiona kunai rzuconymi przez niego i jego popleczników. Próbowała użyć swojej czakry, jednak było to dla niej zbyt wiele i opadła z sił. Za pomocą krwi, która ciekła strużką z ust namalowała na podłodze symbol i umarła. Gdy Sumaru znalazł martwą Natsuhi jedna z jego łez upadła na symbol, dzięki czemu potem pojawił się jej duch.

Appariton.png

Duch Natsuhi ratujący Sumaru.

Po zniszczeniu budynku, w którym przypuszczalnie zginęli Sumaru i Natsuhi, Akahoshi wszczepił sobie gwiazdę. Naruto Uzumaki walczył z Akahoshim i zniszczył gwiazdę w walce. Kiedy Natsuhi umierała wykonała technikę, która stworzyła z jej czakry ducha, który śpiewał piosenkę Natsuhiboshi, wykonywaną przez nią i Sumaru. Dzięki tej czakrze Naruto mógł latać podczas walki. Jej ostatnim słowem było „Sumaru”.

Ciekawostki

  • "Natsuhi" (夏火) znaczy "Letni Ogień". Może być również tłumaczone jako "Letni Dzień" (夏日). Tak jak jest w kołysance, Natsuhiboshi, czyli "Gwiazda Letniego Dnia" (夏日星 lub なつひぼし), którą śpiewa swojemu synowi Sumaru.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki