Fandom

Naruto Wiki

Nawaki

3982strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Nawaki

Nawaki Infobox.png

(縄樹, Nawaki)

Debiut

Manga Rozdział 157
Anime Naruto Odcinek 91
Występuje w Anime i Manga

Głos

Japoński Yumiko Kobayashi Ikona - Szukaj.png

Dane Osobowe

Data Urodzenia Astrologiczny Znak Lwa.svg 9 Sierpnia
Wiek
  • Część I: 12 (Nie Żyje)
Wzrost
  • Część I: 140,3 cm
Waga
  • Część I: 37,2 kg
Grupa krwi 0
Przynależność Symbol Konohagakure.svg Konohagakure
Klan

Ranga

Ranga Ninja
Rejestracja Ninja 005350
Rodzina

Nawaki (縄樹, Nawaki) był geninen z Konohagakure oraz członkiem klanu Senju, wnukiem Pierwszego Hokage Hashiramy Senju i młodszym bratem Tsunade.

Przeszłość

Tsunade i Nawaki.jpg

Nawaki otrzymuje od Tsunade naszyjnik.

Był bardzo podobny do Naruto. Tak jak on chciał zostać Hokage. Podzielił się tym marzeniem z siostrą w dniu swoich dwunastych urodzin. Tsunade podarowała mu naszyjnik dziadka w nadziei, że to pomoże mu osiągnąć cel. Dzień po jego urodzinach Nawaki zginął uciekając w stronę wybuchowej pułapki. Orochimaru był z nim wraz z dwoma innymi Geninami. Niestety ciało chłopca było zbyt okaleczone, nie dało się go odratować. Orochimaru oddał naszyjnik zdruzgotanej Tsunade.

Wygląd

Nawaki miał krótkie jasnobrązowe włosy i piwne oczy. Nosił opaskę shinobi liścia, a na policzkach miał dwa "rumieńce". Chłopiec miał szare ponczo oraz jasnozielone spodnie. Na szyi nosił naszyjnik po dziadku.

Część I

Poszukiwanie Tsunade

W późniejszym czasie poszukiwań Tsunade przez Naruto. Orochimaru złożył jej ofertę, mógłby przywrócić do życia jej ukochanego Dana i jej młodszego brata w zamian za wyleczenie jego rąk. Jednak kobieta zrezygnowała z propozycji. Tsunade zrozumiała, pamiętając o swoich bliskich (Danie i Nawakim), że nie chcieliby żyć kosztem życia innych.

Ciekawostki

  • Nawaki pojawił się w endingu Naruto podczas odcinka 129., trzymając balonik obrazujący twarz Tsunade.
  • "Nawaki" (縄樹) znaczy "lina" lub "sznur".
  • Ostatnią osobą, która widziała Nawakiego był Orochimaru.
  • Śmierć Nawakiego przyczyniła się do powstania koncepcji utworzenia zorganizowanej pomocy medycznej w Konosze. Tsunade, jako pomysłodawczyni, postulowała, aby w każdej drużynie znajdował się jeden medyk.

Nawigacja

Więcej w Fandom

Losowa wiki