FANDOM

Nekomata

Nekomata.png

(猫又, Nekomata)

Debiut

Występuje w Tylko Anime

Głos

Japoński Ryūsei Nakao

Dane osobowe

Gatunek Bakeneko
Zajęcie Szef Kotów Ninja
Przynależność Kocia Forteca
Typy natury

Jutsu

Nekomata (猫又, Nekomata) jest wielkim kotem i przywódcą podziemia kotów ninja.

Przeszłość

Gdy Sasuke Uchiha był mały, jego brat Itachi, wymyślił grę aby chłopiec się nie nudził. Miał zbierać odciski łap, począwszy od zwinnych kotów dachowych, a na lwach skończywszy. Ostatni odcisk łapy miał należeć do Nekomaty. Itachi pokonał Nekomatę i wszystkie jego koty ninja, po czym kazał Nekomacie walczyć z Sasuke, gdy ten będzie starszy.

Wygląd

Nekomata jest duży biały Bakeneko o rozdwojonym ogonie. Ma żółte oczy, długie wąsy i pazury oraz kilka blizn na całym ciele. Futro wystające z uszu jest w kolorze niebieskim.

Umiejętności

Nekomata jest liderem nineko a także potężnym kotem ninja. Pokazał wielką siłę i szybkość, gdyż był w stanie przebijać się przez filary bez mniejszych problemów. On jest w stanie zmniejszyć się w celu nie przyciągania uwagi, a także jest w stanie używać genjutsu.

Część II

Historia Konohy

Lata później, drużyna siódma została przydzielona do zdobycia odcisku łapy Nekomaty i przeniknięcia do jego twierdzy. Podczas infiltracji zespół został podzielony. Sasuke chciał pierwszy odnaleźć Nekomatę, a gdy mu się udało wyzwał go, ale wydawało się, że Nekomata nie ma dla niego zbyt wiele czasu. Gdy przybyli Naruto Uzumaki i Sakura Haruno uratowali swojego towarzysza. Sasuke powiedział przybyłej dwójce, że nie muszą go ratować i rzucił dziesiątkami kunaii z eksplodującymi notkami w sufit nad Nekomatą i zdetonował je, a sufit spadł. Po pokonaniu Nekomaty Sasuke wziął odcisk jego łapy i umieścił w Encyklopedii łap.

Trzy lata później Nekomata odwiedził Nekobaa by kupić narzędzia i widzi zdjęcie Sasuke z jego odciskiem łapy, wspominając jego walkę z Sasuke.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki