Fandom

Naruto Wiki

Ni

3982strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Ni

Ni2.png

(, Ni)

Debiut

Film Naruto Shippūden film: Spadkobiercy Woli Ognia
Występuje w Tylko Film

Głos

Japoński Junko Minagawa Ikona - Szukaj.png

Dane Osobowe

Płeć Płeć Żeńska.svg Kobieta
Wiek Nie Żyje
Przynależność Góra Shumisen
Drużyna Drużyna Hiruko
Jutsu

Ni (, Ni) jest antagonistką w Naruto Shippūden film: Spadkobiercy Woli Ognia. Jest kunoichi i jedną z trzech sług Hiruko, razem z Ichi i San.

Wygląd

Ma dwa fioletowe paski na swoim lewym policzku, czerwony kostium na ciele, który ujawnia wiele części ciała m.in. biust, brzuch i ramię, niezwykle długie, brązowe włosy, zwinięte w bardzo skomplikowaną spiralę. Na plecach ma taki sam znak, jak na swojej lewej dłoni Hiruko.

Umiejętności

Jest w stanie wezwać wiele psich istot, które zostały zmodyfikowane z kablowymi pociskami na plecach. Może także również wzywać inne stworzenia i łączyć je za pomocą Kimera no Jutsu. Nowe stworzenie może zionąć ogniem, lecz jest powolny ze względu na duże rozmiary, pozostawiając narażonym na szybszych przeciwników. Ni dzierży bat, który może umiejętnie używać z bliskich dystansów.

Podczas filmu

Ona i jej partnerzy otrzymali rozkaz, by dopuścić do spotkania Kakashiego z Hiruko i zabić każdego, który będzie chciał powstrzymać spotkanie. Kobieta walczy z Drużyną Kurenai, i zostaje pokonana, kiedy wpada w pułapkę, w której Shino używa swoich owadów do wyssania jej chakry. Zostaje wezwana przez Sana, który łączy się z nią i Ichim tworząc potwora chimerę. Walczą z 11 Konohy, bez Naruto i Sakury, dopóki nie zostają wezwani przez Hiruko, i po raz kolejny walczą z oddziałem shinobich, tym razem tylko bez Naruto, gdzie zostają pokonani.

Ciekawostki

  • Ni oznacza dwa.

Więcej w Fandom

Losowa wiki