Wikia

Naruto Wiki

Niewidzialni tancerze

Komentarze0
3768stron na
tej wiki

Niewidzialni tancerze

Rozdział 616 Okładka

(忍び舞う者たち(), Shinobimau monotachi)

Dane Rozdziału

Tom 64
Poprzedni Ci związani
Rozdział 616
Następny Niewidzialni tancerze — 2
Wątek Światowa Wojna Shinobi
Niewidzialni tancerze (忍び舞う者たち(), Shinobimau monotachi) jest 616. rozdziałem mangi Naruto.

Opis Edytuj

Taka i Orochimaru przybywają do Konohagakure w trakcie podróży do ich celu, wyczuwając czakrę Naruto, gdy Sasuke Uchiha każe ruszać dalej. Tymczasem na polu bitwy, wszyscy patrzą zszokowani na płaszcz, który otoczył Hinatę Hyūga, co ranny C komentuje. Tłumacząc Naruto co się stało, Kurama chwali Shikaku Narę za analizę jego czakry przed powiedzeniem Naruto, że użycie paru cienistych klonów będzie w porządku. Rozsyłając klony po polu bitwy, Naruto zaczyna dotykać shinobi, co przenosi czakrę Kuramy, otaczając ich w ten sam sposób co Hinatę. Ruszając do ponownego ataku, ogon Dziesięcioogoniastego zostaje odepchnięty przez Hinatę, przez co Hiashi podziwia fakt, że użyła takiej prostej techniki z takimi niszczycielskim skutkami. Zauważył to również Madara, lecz mimo tego Obito posyła kilka ogonów bestii do zaatakowania shinobi, które są kolejno zatrzymywane przez Chōjiego i kilku innych powiększonych członków klan Akimichi. Sygnalizując swoim członkom drużyny, Ino i Shikamaru przygotowują swoje techniki podczas wspominania ostatnich słów ojców, które im pozostawili. Gdy Obito miał wystrzelić sporo drewnianych pocisków, Ino jest w stanie przejąć kontrolę nad Uchiha ponownie i zmienić kurs ataku. Usiłując wtedy zamiast tego zmiażdżyć shinobi za pomocą swojego ogona, ciało bestii zostaje związane przez Shikamaru i kilku innych Nara, którzy odważnie deklarują, że nie powinno się lekceważyć ich klanu. Z Lee opłakującym śmierć bliskiego przyjaciela i towarzysza, Might Guy i Tenten usiłują go uspokoić. Potępiając słowa Guya, gdyż są one niczym więcej jak proroctwem klątwy, Kakashi i Naruto ripostują słowa Obito, a Naruto mówi Uchiha, że shinobi znaczy wytrzymać i nawet jeśli wspominanie swoich przyjaciół jest klątwą, nie obchodzi go to, gdyż chce trzymać prawdziwego Nejiego w swoim sercu na zawsze.

Więcej od Wikii

Losowa wiki