Fandom

Naruto Wiki

Niewidzialni tancerze

3982strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Niewidzialni tancerze

Rozdział 616 Okładka.png

(忍び舞う者たち, Shinobimau monotachi)

Dane Rozdziału

Tom 64
Poprzedni Ci związani
Rozdział 616
Następny Niewidzialni tancerze — 2
Wątek Światowa Wojna Shinobi
Anime Naruto Shippūden odc. 365
Niewidzialni tancerze (忍び舞う者たち, Shinobimau monotachi) jest 616. rozdziałem mangi Naruto.

Opis

Taka i Orochimaru przybywają do Konohagakure w trakcie podróży do ich celu, wyczuwając czakrę Naruto, gdy Sasuke Uchiha każe ruszać dalej. Tymczasem na polu bitwy, wszyscy patrzą zszokowani na płaszcz, który otoczył Hinatę Hyūga, co ranny C komentuje. Tłumacząc Naruto co się stało, Kurama chwali Shikaku Narę za analizę jego czakry przed powiedzeniem Naruto, że użycie paru cienistych klonów będzie w porządku. Rozsyłając klony po polu bitwy, Naruto zaczyna dotykać shinobi, co przenosi czakrę Kuramy, otaczając ich w ten sam sposób co Hinatę. Ruszając do ponownego ataku, ogon Dziesięcioogoniastego zostaje odepchnięty przez Hinatę, przez co Hiashi podziwia fakt, że użyła takiej prostej techniki z takimi niszczycielskim skutkami. Zauważył to również Madara, lecz mimo tego Obito posyła kilka ogonów bestii do zaatakowania shinobi, które są kolejno zatrzymywane przez Chōjiego i kilku innych powiększonych członków klan Akimichi. Sygnalizując swoim członkom drużyny, Ino i Shikamaru przygotowują swoje techniki podczas wspominania ostatnich słów ojców, które im pozostawili. Gdy Obito miał wystrzelić sporo drewnianych pocisków, Ino jest w stanie przejąć kontrolę nad Uchiha ponownie i zmienić kurs ataku. Usiłując wtedy zamiast tego zmiażdżyć shinobi za pomocą swojego ogona, ciało bestii zostaje związane przez Shikamaru i kilku innych Nara, którzy odważnie deklarują, że nie powinno się lekceważyć ich klanu. Z Lee opłakującym śmierć bliskiego przyjaciela i towarzysza, Might Guy i Tenten usiłują go uspokoić. Potępiając słowa Guya, gdyż są one niczym więcej jak proroctwem klątwy, Kakashi i Naruto ripostują słowa Obito, a Naruto mówi Uchiha, że shinobi znaczy wytrzymać i nawet jeśli wspominanie swoich przyjaciół jest klątwą, nie obchodzi go to, gdyż chce trzymać prawdziwego Nejiego w swoim sercu na zawsze.

Więcej w Fandom

Losowa wiki