Fandom

Naruto Wiki

Ningyō Kibaku Nendo

3982strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja4 Udostępnij

Ningyō Kibaku Nendo

Gliniane miniony.jpg

Nazwa

Japońska 人形起爆粘土
Rōmaji Ningyō Kibaku Nendo
Dosłowna Polska Lalki Wybuchowej Gliny

Debiut

Gra Naruto Shippūden: Ultimate Ninja Storm Revolution
Występuje w Anime i Gra

Dane

Klasyfikacja Ikona Natury Wybuchu.svg Kekkei Genkai, Hiden, Ninjutsu
Typ Ikona Natury Wybuchu.svg Uwolnienie Wybuchu
Ikona Natury Ziemi.svg Uwolnienie Ziemi
Klasa Ofensywna, Uzupełniająca
Zasięg Krótki do Średniego

Inne Jutsu

Użytkownicy

Deidara tworzy eksplodującą glinę, która jest podłączona do rąk cienkim przewodem z gliny. Glina wyrasta z podłoża, formując istoty podobne do ludzi. Chakra Deidary oddziałuje poprzez kable z gliny na istotach, by manipulować nimi do ataku na przeciwnika. Gęstość gliny jest wystarczająco wielka, aby odeprzeć i wessać miecz. Gdy zostają pocięte na części, glina tworzy więcej ludzkich/zwierzęcych kreatur. Deidara może wtedy podłączyć więcej przewodów z gliny do upadłych jej kawałków. Ponadto, Deidara może używać gliny jako materiał wybuchowy, atakując przeciwnika, a następnie pokrywając go gliną, żeby wybuchła. Miniony, w ludzkiej postaci, również są w stanie walczyć za pomocą rąk podobnych do maczugi lub też uformować kolce z ich ciała do przebicia przeciwnika.

Ciekawostki

  • Technika ta została nazwana w Naruto Shippūden: Ultimate Ninja Storm Revolution.
  • Po przecięciu wystarczającej ilości tych sługusów, istoty te nie stosują się do zwykłych wzorów estetyki Deidary, pojawiając się zniekształcone i niezdarne.

Więcej w Fandom

Losowa wiki