Fandom

Naruto Wiki

Nurari

3982strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Share

Nurari

Nurari.png

(濡羅吏, Nurari)

Debiut

Występuje w Tylko Anime

Głos

Japoński Kentarō Tone Ikona - Szukaj.png

Dane Osobowe

Wiek Nie Żyje
Przynależność Symbol Otogakure.svg Otogakure
Drużyna Drużyna Guren
Typy Natury

Jutsu

Nurari (濡羅吏, Nurari) był shinobim z Otogakure i członkiem Drużyny Guren.

Wygląd

Nurari był bardzo szczupłym i smukłym mężczyzną. Miał krótką, różową grzywkę, która wystawała spod błękitnego kaptura. Nie wiadomo, czy miał więcej włosów na głowie. Jasna cera, długie rzęsy i usta pomalowane na zielono nadawały mu kobiecy wygląd. Nosił jasno błękitny, ciasno przylegający do ciała kombinezon z kapturem, który opatulał mu głowę. Miał również bandaże przewiązane na szyi, bicepsach oraz łydkach.

Osobowość

Nurari lubił bawić się ze swoimi wrogami oraz stale ich wyśmiewał. Skomlał i wydawał kobiece krzyki i jęki, gdy był w niebezpieczeństwie.

Umiejętności

Podobnie jak Orochimaru, Nurari miał możliwość fizycznej zmiany ciała, co pozwalało mu na zginanie się i rozciąganie się w niezwykły sposób. Dzięki tej umiejętności mógł walczyć w dowolnym zakresie, ale i również mógł unikać ataków na organy wewnętrzne i punkty czakry. Jego moc rozciągania pozwoliła mu wyprostować ciało, chroniąc go przed zgnieceniem. Jego kolor ciała był niebieski co pozwalało mu na kamuflaż. Może też wydzielać substancje, który chroni go przed nadlatującymi atakami i może być wykorzystywana jako pocisk.

Część II

Trójogoniasty

Był jednym z więźniów Orochimaru, którzy zostali dołączeni do grupy Guren. Mieli powstrzymywać i zatrzymywać drużynę Shizune i drużynę Yamato, przed dotarciem do Guren i Yukimaru. Nurari walczył z Hinatą, ale dzięki swoim zdolnościom unieruchomił ją. Ostatecznie wycofał się wraz ze swoim zespołem, żeby spotkać się z Guren.Na tym spotkaniu dowiedział się, że ma pomóc w odzyskaniu Sanbiego. Nurari wyraził dezaprobatę próbując uchwycić demona, ale jednak z powrotem został odesłany do walki z oddziałem Konohy. Bez pomocy Rinji został został jednak łatwo pokonany.

Później Kabuto wykorzystując strach Nurari przed śmiercią, oszukał go dając mu przeklętą substancję. Dzięki swoim nowym mocom Nurari dołączył do swojej drużyny w ataku na shinobi Konohy. Wspólnie udało się im pokonać oddziały Konohy i odzyskać Yukimaru. Nurari widząc w tym szansę na ucieczkę od Orochimaru wraz z zespołem zdecydował uciec. Jednak okazało się, że substancja, którą wypili zabije ich jeśli zdradzą Orochimaru. Więc Nurami znów zaatakował shinobi Liścia, którzy pieczętowali Sanbiego. Stanął do walki z Shino, który szybko go pokonał. Po swojej klęsce Nurari połączył siły z dwoma członkami drużyny Guren i zamienili się w potwora. Potwór ten został jednakże zabity przez Sanbiego.

Więcej w Fandom

Losowa wiki