Fandom

Naruto Wiki

Ostrza Czakry

3982strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Share

“Powieść” nie jest na liście dozwolonych wartości (Manga, Anime, Film, Gra) dla tego atrybutu.

Ostrza Czakry

Asuma z jego Ostrzami Chakry.png

Nazwa

Japońska チャクラ刀
Rōmaji Chakura Tō

Debiut

Manga Rozdział 119
Anime Naruto Odcinek 70
Film Naruto Shippūden film: Spadkobiercy Woli Ognia
Gra Naruto: Ultimate Ninja
OVA Nareszcie starcie! Jōnin kontra genin!! Niekontrolowane spotkanie turnieju walki wręcz!
Występuje w Anime, Manga, Gra, Powieść i Film

Dane

Użytkownicy

Asuma Sarutobi
Shikamaru Nara
Naruto Uzumaki (Tylko Anime)
Sora (Tylko Anime)
Mirai Sarutobi (Tylko Powieść)

Jest to wyjątkowo zaprojektowane ostrze, które przypomina kastet, ale każdy „ząb” ma ostro zakończony, a z jednego końca wychodzi ostrze. Ostrza wykonane są ze spcjalnego stopu metali, który absorbuje czakrę właściciela.

Asuma Sarutobi połączył Chakura Tō ze swoimi umiejętnościami taijutsu i otrzymał wspaniały efekt, dzięki któremu mógł pokonać dziewięciu ninja z Otogakure w kilka sekund. Kiedy połączy ostrza z naturą czakry wiatru, łatwo może przebić kamień. Uszkodzenia wykonane przez tę broń zależą od stopnia opanowania natury wiatru. Widać to po tym, jakie skutki miały ataki Asumy, a jakie Naruto i Sory przy użyciu kunai, a nawet Naruto za pomocą drugiego Ostrza Czakry Asumy. Po śmierci Asumy w posiadanie ostrzy wszedł Shikamaru. Przy połączeniu tych ostrzy ze swoim ninjutsu jest w stanie unieruchomić dowolny cel, który przebije cień.

Więcej w Fandom

Losowa wiki