Fandom

Naruto Wiki

Otogakure

3982strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Share

Otogakure

Otogakure Hideout.png

Nazwa

Japońska 音隠れの里
Rōmaji Otogakure no Sato
Dosłowna Polska Wioska Ukryta w Dźwięku
Występuje w

Informacje

Kraj Kraj Dźwięku
Lider Orochimaru
Symbol Symbol Otogakure.svg
Otogakure.jpg

Otogakure.

Otogakure (jap. 音隠れの里, Otogakure no Sato, dosł. „Wioska Ukryta w Dźwięku”) ‒ wioska ninja leżąca w Kraju Dźwięku. Jest bardzo mała i stosunkowo młoda. Jak w każdej innej wiosce, ninja noszą specjalne opaski z wyrytym symbolem wioski. Ów symbol przedstawia nutę, która symbolizuje dźwięk. Aby otrzymać opaskę należy zostać wybranym przez przywódcę wioski ‒ Orochimaru.

100px-Otogakure Symbol.svg.png

Symbol ninja Otogakure

Wioska została założona przez Orochimaru, który mimo że jest jej najpotężniejszym shinobi, nie nosi tytułu Kage. Jej celem jest całkowite zniszczenie Konohy, a następnie stopniowe poszerzanie swej władzy na świecie.

Chcąc doprowadzić do zniszczenia Konohy, wioska zawarła z nią oraz kilkoma innymi wioskami sojusz, chcąc uśpić jej czujność. Dzięki temu pozwolono wziąć jej reprezentantom udział w egzaminie na chūnina, odbywającego się w Kraju Ognia. Około rok po starcie serii zjednoczone siły Suny i Oto wprowadzili w życie swój plan. Konoha przewidziała atak i mimo początkowego zaskoczenia szybko ewakuowała cywili, po czym przeprowadziła serię błyskawicznych kontrataków. Śmierć poniosła spora liczba shinobi z Oto i Suny. Sukcesem Otogakure było zabicie Trzeciego Hokage.

Zobacz też

Więcej w Fandom

Losowa wiki