Fandom

Naruto Wiki

Pęknięcie (rozdział)

4000stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Proszę zauważyć, że jest to artykuł Naruto Wiki o 595. rozdziale mangi Naruto. Jeśli szukasz artykułu o 62. tomie, powinieneś się skierować do Pęknięcie.

Pęknięcie

Rozdział 595 Okładka.png

(, Hibi)

Dane Rozdziału

Tom 62
Poprzedni Protoplasta
Rozdział 595
Następny Jedna technika
Wątek Światowa Wojna Shinobi
Anime Naruto Shippūden odc. 342
Pęknięcie (, Hibi) jest 595. rozdziałem mangi Naruto.

Opis

Opracowując strategię, gdy Naruto tworzy cienistego klona, shinobi zgadzają się, że korzystanie z ataków mających na celu zmylenie przeciwnika będzie kluczowe w tej bitwie z powodu zdolności Tobiego. Ruszając bezpośrednio w kierunku Tobiego, Naruto używa Super Mini Kuli Ogoniastej Bestii, podczas gdy Kakashi prosi B, by podniósł go do góry, gdy aktywuje swojego Mangekyō Sharingana. Decydując, że najlepiej by było unikać bezpośredniego kontaktu, Guy wyciąga swoją parę Sōshūga. Tobi, dzierżąc swój gunbai jest w stanie odeprzeć ataki Naruto, ale ostatecznie ma problemy, gdy Guy przyłącza się do walki. Używając swojego nunchaku, by odeprzeć gunbai Tobiego, Guy jest w stanie posłać zamaskowanego mężczyznę w kierunku Naruto i jego Super Mini Kuli Ogoniastej Bestii. Wykorzystując tę okazję, Kakashi aktywuje Kamui, z zamiarem oderwania głowy Demonicznej Statuy Zewnętrznej Ścieżki. Jednakże statua — która przez ten czas krwawiła z oczu i przekształcała się — zniwelowała atak, co wielce zmieszało Kakashiego, który natychmiastowo zaczyna myśleć nad możliwym powodem tego, ale jego przemyślenia nie zostały ujawnione. Gdy atak Naruto miał nawiązać kontakt, Tobi teleportuje się, skłaniając Naruto do wyczucia jego intencji i uniknięcia Tobiego wyłaniającego się z gruntu bezpośrednio pod w nim w celu ataku z zaskoczenia. Unikając początkowego ataku, Naruto, teraz oddzielony od reszty, ma problem z blokowaniem gunbaiu Tobiego. Kakashi napełnia kunai Uwolnieniem Błyskawicy i po raz kolejny woła B. Wyrzucając go w kierunku pola bitwy, Kakashi łatwo przecina skały, które oddzielały go od Naruto i wtedy rzuca kunai na Tobiego. Zmuszony, by stać się niematerialnym, ale nie poddając się tak łatwo, Tobi zmienia trajektorię kunaia i posyła go w kierunku Naruto. Mówiąc mu, by zignorował kunai, Kakashi używa Kamui ponownie, by wciągnąć kunai. Przegrupowując się, gdy ostatni atak zawodzi, shinobi zastanawiają się jak mogą pokonać Tobiego. Właśnie wtedy, małe pęknięcie pojawia się na masce Tobiego.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki