Fandom

Naruto Wiki

Pakkun

3982strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Share

Pakkun

Pakkun.png

(パックン, Pakkun)

Debiut

Manga Rozdział 29
Anime Naruto Odcinek 17
Film Naruto film: Droga do ninja
Gra Naruto: Ultimate Ninja
OVA Wielki sportowy festiwal Wioski Ukrytego Liścia!!
Występuje w Anime, Manga, Gra, Powieść i Film

Głos

Japoński Shinpachi Tsuji
Polski Zbigniew Konopka Ikona - Szukaj.png

Dane Osobowe

Gatunek Ninken
Klasyfikacja Przywoływany
Przynależność Symbol Konohagakure.svg Konohagakure
Jutsu

Pakkun (パックン, Pakkun) jest jednym z ninkenów Kakashiego.

Osobowość

Mimo iż jest małym psem, jego głos jest głęboki i niski. Kiedy Pakkun, Naruto, Sakura i Shikamaru zostali wysłani aby pomóc Sasuke, wyjawił, że nie jest psem bojowym, ale tropicielem. Używa tego samego szamponu co Sakura. Uważa że ma bardzo miękkie futro i łapki.

Wygląd

Ma brązowe futro, a na uszach i pysku ma ciemniejszy brąz. Pakkun jest najmniejszym z ninkenów. Jego prawa łapa owinięta jest bandażem. Nosi opaskę ninja wokół głowy. Jest ubrany w standardowe ubranie ninkena Kakashiego - z tyłu peleryny widnieje znak heno-hej-moheji. Pakkun marszczy czoło i ma lekko przymrużone oczy.

Umiejętności

Pomimo swoich małych rozmiarów, Pakkun wielokrotnie udowadniał że jest warty przyzwania. Ma niezwykle czuły węch, nawet jak na psa. Ponadto jest bardzo szybki i nawet niektórym ninja trudno za nim nadążyć. Jest też jednym z niewielu psów którym udało się opanować sztukę mówienia.

Część I

Prolog — Kraj Fal

Kakashi przyzwał Pakkuna i resztę jego Ninkeninów do ostatecznego ciosu na Zabuzie. Psy przytrzymały zabójcę, by Kakashi mógł wycelować w niego Raikiri. Atak okazał się kleską, gdyż pojawił się Haku.

Pogrążenie Konohy

Widzimy go, kiedy Kakashi przywołuje go za pomocą jutsu. Mówi Sakurze, że on pomoże jej, Naruto i Shikamaru, w dogonieniu Sasuke. Pakkun idzie wraz z Sakurą obudzić pozostałą dwójkę. Budzą Naruto, a potem Shikamaru, który jak się okazuje, już nie spał, tylko leżał na podłodze. Pakkun gryzie go w nogę i ten wstaje. Łapie psa i bawi się jego buzią tłumacząc Sakurze dlaczego nie wstał. Ten znowu go gryzie, ale tym razem w rękę.

Po tym przybiega Guy'a i ratuje Naruto przed jednym z ninja. Uderza go z pięści i niszczy pobliską ścianę. Następnie pojawia się Kakashi i wyjaśnia wszystkim ich misję. Naruto i Sakurą wyruszają, a Pakkun zostaje z Shikamaru, który pyta się, dlaczego ma z nimi iść. Ten mówi, do niego, że jak z nimi pójdzie to dam mu dotknąć w nagrodę jego łapkę. Mówi, że jego łapa jest super mięciutka. Pakku widzi, że nie może przekupić Shikamaru, mówi, że wyruszają i gryzie Shikamaru w rękę i bierze go ze sobą.

Powrót Mizukiego

Kakashi przyzwał Pakkuna, żeby wraz z Iruką odnalazł Naruto.

Ostateczna Broń

Zostaje przywołany przez Kakashi'ego, gdy ten musi się dowiedzieć, czy wioska Takumi naprawdę posiada broń ostateczną, a jeżeli tak, to czym ona jest.

Część II

Misja Ratowania Kazekage

Lata później, Kakashi wezwał Pakkuna, by ten pomógł Drużynie Guy'a w znalezieniu drużyny Kakashiego.

Misja Stłumienia Akatsuki

Kakashi przywołał Pakkuna, aby powiedzieć Sakurze, Saiowi gdzie się znajdują.

Pojawienie się Trójogoniastego

W anime, Pakkun był użyty przez Kakashiego żeby Ninkenin mógł porozumieć się z Tsunade.

Ciekawostki

  • Naruto w 20 epizodzie nosił wizerunek Pakkuna jako breloczek.
  • Pakkun uważa, że ma najmiększe łapki i futro na całym świecie. Jednak nie wiadomo, czy to prawda.
  • Używa szamponu malinowego, takiego samego jak Sakura.

Cytaty

  • (Do Shikamaru) "Słuchaj, jeśli misja się powiedzie, dam Ci dotknąć mojej łapki."

Więcej w Fandom

Losowa wiki