Fandom

Naruto Wiki

Pakura

3982strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Pakura

PakuraAnime.png

(パクラ, Pakura)

  • Pakura Uwolnienia Skwaru (灼遁のパクラ, Shakuton no Pakura)

  • Bohaterka Sunagakure (砂隠れの英雄, Sunagakure no Eiyū)

Debiut

Manga Rozdział 516
Występuje w Anime i Manga

Głos

Japoński Yukari Oribe Ikona - Szukaj.png

Dane Osobowe

Data Urodzenia Astrologiczny Znak Barana.svg 9 Kwietnia
Płeć Płeć Żeńska.svg Kobieta
Wiek Nie Żyje
Wzrost
  • Część II: 166,3 cm
Waga
  • Część II: 43,2 kg
Grupa krwi A
Kekkei Genkai Ikona Natury Skwaru.svg Uwolnienie Skwaru
Przynależność Symbol Sunagakure.svg Sunagakure

Ranga

Ranga Ninja
Typy Natury

Jutsu

Pakura (パクラ, Pakura) była znaną kunoichi Sunagakure podczas swojego życia.

Wygląd

Ma długie, jasne włosy związane w koka na kształt piłki, z wbitymi weń igłami, a także szerokie, ciemne pejsy po obu stronach twarzy. W anime jej włosy są ciemnozielone, a pejsy oraz oczy mają kolor pomarańczowy. Ma typowy strój, podobny do tego, który nosi Ino Yamanaka, po prostu bluzka bez rękawów i krótka spódnica. Ma liczne bandaże, które otaczają różne części ciała jak talia, uda i kostki.

Umiejętności

Pakura za życia była znana ze swoich nieprzeciętnych umiejętności, co spowodowało, że została przyzwana przez Kabuto w Czwartej Wielkiej Wojnie Shinobi.

Transformacja Natury

Pakura posiada kekkei genkai znane jako Uwolnienie Skwaru, które umożliwia jej mumifikacje wrogów, spowodowaną odparowaniem wody z ich ciał za pomocą techniki Shakuton: Kajōsatsu.

Część II

Czwarta Światowa Wojna Shinobi: Konfrontacja

W przygotowaniach do Czwartej Wielkiej Wojny Shinobi, Pakura zostaje przyzwana przez Kabuto w celu przygotowania się do bitwy wraz z Haku, Zabuzą Momochim, Garim i innym nieznanym ninja.

Zostaje wraz z resztą zaatakowana przez atramentowe ptaki Saia z Wydział Ataku z Zaskoczenia, jednakże obrażenia, które poniosła zostały szybko naprawione. Wahając się, widząc że ci stojący przed nią to jedynie "dzieci”, zostaje zmuszona do ataku na zupełnie zdezorientowanych przeciwników. Ci, na szczęście zostają uratowani przez członków Trzeciej Dywizji. Niedługo potem można zauważyć ją, gdy atakuje shinobi swoją techniką Shakuton: Kajōsatsu, mumifikując kilku z nich. Następnie, wraz z Garim wykonuje Kuchiyose no Jutsu, przyzywając Siedmiu Mistrzów Mieczy z Mgły, aby wykończyć wroga. Po zakończeniu techniki, ona i Gari wycofują się, gdy przyzwani rozpoczynają walkę.

Czwarta Światowa Wojna Shinobi: Punkt Kulminacyjny

Nazajutrz od dnia, w którym Kakashi Hatake i Might Guy opuszczają pole bitwy, Pakura zostaje zapieczętowana przez Dywizję Trzecią.

Ciekawostki

Unknown Kunoichi movie 3.png

Nienazwana kunoichi porwana przez Hiruko

Więcej w Fandom

Losowa wiki