Fandom

Naruto Wiki

Pierwszy Chikushōdō (postać)

3982strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Share

Pierwszy Chikushōdō

Ścieżka Zwierząt Żywa.png

(畜生道, Chikushōdō)

Debiut

Manga Rozdział 371
Gra Naruto Shippūden: Ultimate Ninja Heroes 3

Głos

Japoński Nobuyuki Furuta

Dane Osobowe

Wiek Nie Żyje
Wzrost
  • Część II: 168,5 cm
Klan Symbol Fūma.svg Klan Fūma
Narzędzia

Był ninją, który walczył z Jiraiyą podczas jego podróży. Lata później jego ciało zostało wykorzystane przez Nagato jako Pierwsze Chikushōdō. W anime, postać Naruto walczyła z ninją z historii Jiraiyi, walka ta wydawała się być opartą na tej Jiraiyi i shinobiego z klanu Fūma.

Wygląd

Miał jasnozielone włosy związane w kucyk oraz grzywkę z prawej strony twarzy. Shinobi ten miał na czole dużą bliznę, pozostałość po walce z Jiraiyą, która później została zakrytą opaską Amegakure. Z powodu tego ciała wielu mieszkańców wioski wierzy, że Pain pochodzi z klanu Fūma.

Chikushōdō

Główny artykuł: Chikushōdō

Ścieżka Zwierząt.JPG

Członek klanu Fuma jako Chikushōdō

Ciało ninja z klanu Fūma zostało wykorzystane przez Paina jako Chikushōdō z Pein Rikudō. Ścieżka ta była zdolna do przyzywania wielu zwierząt posiadających Rinnegana i kolczyki. Po zabiciu Chikushōdō Jiraiya zauważył bliznę na jego czole, którą sam mu zostawił i domyślił się, że nie był to prawdziwy Pain. Został wysłany przez Jiraiyę do Konohy, aby tam medycy przeprowadzili sekcję zwłok i inne badania, które pozwoliły by rozwiązać zagadkę zdolności Paina do kontrolowania zmarłych.

Więcej w Fandom

Losowa wiki