Wikia

Naruto Wiki

Pierwszy i ostatni oponent

Komentarze0
3803strony na
tej wiki

Pierwszy i ostatni oponent

Kakashi przebija Zabuzę

(最初の敵, 最後の敵, Saisho no Teki, Saigo no Teki)

Dane Odcinka

Poprzedni Powrót starej nemezis
Następny Wspaniały doradca wojskowy z Ukrytego Liścia
Wątek Światowa Wojna Shinobi
Manga 521, 522, 523, 524

Emisja

Japonia 7 czerwca 2012

Debiut

Postacie

Ensui Nara

Jutsu

Kebari SenbonNunoshibari no JutsuSensa Kaibyō

Narzędzia

KabutowariNuibariShibukiWiążąca Tkanina

Pierwszy i ostatni oponent (最初の敵, 最後の敵, Saisho no Teki, Saigo no Teki) jest 266. odcinkiem anime Naruto: Shippūden.

Opis Edytuj

Suigetsu i Jūgo uciekają z więzienia w Kraju Żelaza, z powodu osłabionej ochrony spowodowej przez mobilizację sił na wojnę. Suigetsu pyta Jūgo czy nie zechciałby mu pomóc w znalezieniu miecza. Podczas poszukiwań swojej broni, Suigetsu wyjaśnia, że chce posiąść bronie siedmiu szermierzy i mówi o ich zdolnościach. Tymczasem, Trzecia Dywizja prowadzi walkę z ożywionymi Siedmioma Szermierzami Ninja Mgły i Kakashi opracowuje plan. Hatake niemal uderza Zabuzę, ale zostaje zatrzymany i przytrzymany przez Haku, który ochrania Momochiego. Zabuza tnie przez Haku i Kakashiego, lecz temu ledwo udaje się uniknąć ataku Zabuzy. Kakashi i Zabuza atakują jednocześnie i Hatake udaje się przebić Zabuzę. Zabuza i Haku zostają wtedy schwytani i unieruchomieni. Tymczasem, Druga Dywizja walczy z Armią Białych Zetsu, którzy wychodzą spod ziemi. Kitsuchi zostaje poinformowany, że tysiące Zetsu podróżujących pod nimi, już ich ominęło. Gaara odkrywa , Drugiego Tsuchikage za pomocą swojego piasku.

Więcej od Wikii

Losowa wiki