Wikia

Naruto Wiki

Pole bitwy!

Komentarze0
3404strony na
tej wiki

Pole bitwy!

Pole bitwy

(それぞれの激戦!!, Sorezore no Gekisen!!)

Dane Odcinka

Poprzedni Wspaniały doradca wojskowy z Ukrytego Liścia
Następny Zakazane słowa
Manga 525, 526

Emisja

Japonia 28 czerwca 2012

Pole bitwy! (それぞれの激戦!!, Sorezore no Gekisen!!) jest 268. odcinkiem anime Naruto: Shippūden.

Opis Edytuj

Daimyō Pięciu Wielkich Krajów Shinobi zbierają się w ufortyfikowanym pałacu dyskutując na temat Dekoracji Zjednoczonych Shinobi, gdy pojawia się Czarny Zetsu. Czarny Zetsu przenika do fortecy, by zabić daimyō, ale ta próba kończy się porażką z powodu przykrywki, więc zostaje zmuszony do ucieczki z pomieszczenia i podtrzymuje swoje poszukiwania pod ziemią. Mei Terumī i jej drużyna eskortują daimyō Kraju Mrozów i zapewniają mu ochronę. Tymczasem na wybrzeżu, Darui zaczyna napaść na wroga używając techniki Czarnej Błyskawicy. Hizashi konfrontuje się ze swoim bratem Hiashim i powtarza, że jego śmierć była dla dobra całego klanu Hyūga pomimo bycia wskrzeszonym i działaniu przeciwko jego woli jako część armii wroga. Gdzie indziej, Dywizja Ataku z Zaskoczenia Kankurō napotyka kolejną grupę wskrzeszonych shinobi — Chiyo, Hanzō, Kimimaro — którzy zostali wezwani przez Chūkichiego, by zapewnić wsparcie. Na pustyni, Shikamaru otrzymuje rozkazy z kwatery głównej, by zabrać połowę swojego zespołu i asystować dywizji Daruiego, na co Temari zaczyna się martwić, gdyż są zmuszeni stawić czoła potężnemu shinobi kekkei tōta. Ōnoki przybywa na pole bitwy, by pomagać Czwartej Dywizji. Ciągle na wybrzeżu, Darui stawia czoła Złotemu i Srebrnemu Braciom, Kinkaku i Ginkaku i oświadcza, że pokonanie ich zabierz im blask z ich złota i srebra wraz z czym atakuje swoim Uwolnieniem Burzy.

Więcej od Wikii

Losowa wiki