Fandom

Naruto Wiki

Przeklęte Pieczęcie Czwórki Dźwięku

3982strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Przeklęte Pieczęcie Czwórki Dźwięku

Sound Four Cursed Seal.png

Debiut

Manga Rozdział 178
Anime Naruto Odcinek 109
Gra Naruto: Gekitō Ninja Taisen! 4

Dane

Klasyfikacja Juinjutsu, Kinjutsu, Senjutsu

Inne Jutsu

Użytkownicy

Każdy z członków czwórki dźwięku posiada przeklętą pieczęć. Nie są one tak potężne jak pieczęć Sasuke, jednak w drugim stadium transformacja przebiega podobnie.

Jirōbō

Pieczęć Jirōbō w pierwszym stadium rozchodzi się po całym ciele na wygląd łańcucha o kształcie strzałek. Przechodząc w drugi poziom jego skóra staje się czerwona, włosy stają się dłuższe i pojawiają się liczne brodawki na czole i ramionach. Przypomina wtedy trolla lub też wilkołaka. Jego siła jest zwiększona dziesięciokrotnie co można było zobaczyć, gdy był w stanie podnieść gigantycznego Choujiego.

Kidōmaru

Przeklęta pieczęć Kidōmaru przypomina hak rozpoczęty trzema powyginanymi kolcami. Kiedy wchodzi w drugie stadium jego skóra staje się brązowa, włosy stają się dłuższe i zmieniają kolor na szary. Otwiera się także trzecie oko, które zapewnia mu niesamowitą precyzję. Przypomina wtedy pająka.

Sakon i Ukon

Sakon i Ukon posiadają identyczne pieczęcie, przypominające trzy kółka na kształt trójkąta. W drugim poziomie wyrastają każdemu z nich po jednym rogu. Ich skóra staje się ciemnoczerwona, zaś włosy rosną, ale nie zmieniają koloru. Potrafią się także rozdzielić, a brakujące części ciała zastąpione są czarnym pancerzem. Każdy z braci może wchodzić do ciała przeciwnika i zadawać w środku niego obrażenia.

Tayuya

Pieczęć Tayuyi wygląda jak trzy znaki przypominające literę "L". Kiedy wchodzi w drugi poziom jej włosy stają się dłuższe. Na głowie wyrastają kościane rogi, układające się na kształt korony. Karnacja jej skóry staje się ciemniejsza. Jej wytrzymałość zostaje zwiększona, gdyż można było zobaczyć jak była w stanie się oprzeć duszenia cienia.

Więcej w Fandom

Losowa wiki