Fandom

Naruto Wiki

Rōshi

3982strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Share

Rōshi

Roshi.png

(老紫, Rōshi)

  • Rōshi Uwolnienia Lawy (熔遁の老紫, Yōton no Rōshi)

Debiut

Manga Rozdział 353
Gra Naruto Shippūden: Ultimate Ninja Impact

Głos

Japoński Shigenori Sōya Ikona - Szukaj.png

Dane Osobowe

Data Urodzenia Astrologiczny Znak Bliźniąt.svg 4 Czerwca
Wiek Nie Żyje
Wzrost
  • Część II: 149,5 cm
Waga
  • Część II: 55,5 kg
Kekkei Genkai Ikona Natury Lawy.svg Uwolnienie Lawy
Ogoniasta Bestia Son Gokū
Klasyfikacja Jinchūriki
Przynależność Symbol Iwagakure.svg Iwagakure
Typy Natury

Jutsu

Rōshi (老紫, Rōshi) pochodził z Iwagakure i był jinchūriki Czworoogoniastego. Ogoniasta Bestia została złapana i zapieczętowana przez Akatsuki, co spowodowało śmierć mężczyzny.

Przeszłość

Rōshi został w bardzo młodym wieku Jinchūriki. Według słów Son Goku, on i Rōshi są ze sobą związany przez blisko 40 lat. Jinchūriki opuścił swoją wioskę, by lepiej zrozumieć i nauczyć się kontrolować bestię.

Wygląd

Rōshi jest niskim, barczystym shinobi w średnim wieku. Nosi średniej gęstą, zadbaną brodę porastającą policzki i podbródek. Rude włosy wiąże zwykle w wysoki kucyk. Zamiast standardowej opaski, najstarszy z Jinchūrikich nosi nietypowy pół hełm z grubsza przypominajacy koronę, do którego przymocowuje ochraniacz. Dodatkową ozdobą jest pojedynczy złoty kolczyk wiszący na lewej części osobliwego nakrycia głowy. Policzki pokrywa mu pas skóry, prawdopodobnie zakrywający ślady po oparzeniach.

Ninja ubiera się nietypowo. Zwykle ma na sobie bordowe kimono i tegoż koloru spodnie, pod którymi ma czarny, obcisły kombinezon. Na wierzchnie odzienie nakłada skórzany napierśnik z ochraniaczami na uda.

Osobowość

Rōshi sprawia wrażenie cierpliwego, doświadczonego shinobi. Z opowieści Yonbiego dowiadujemy się, że stary ninja był niezwykle upartym i zawziętym człowiekiem (przez 40 lat nie zwrócił się do Ogoniastej Bestii jego prawdziwym imieniem). Mimo to, powyższej dwójce udało się zebrać resztę Jinchūrikich by pomóc Naruto kiedy ten spróbuje powstrzymać Tobiego.

Umiejętności

Uwolnienie Lawy

Rōshi jest jednym z shinobi, którzy dysponują rzadką zdolnością kontroli lawy. Nie jest to związane jednak jego Kekkei Gekai, ale ze zdolnościami Son Gokū. Dzięki niej, stary ninja jest wszechstronnym przeciwnikiem - może atakować z dużego dystansu, obejmując ogromne połacie terenu ( Kakazan ), lub też ze średniego (Yōton: Shakugaryūgan no Jutsu), powodując trwałe uszkodzenia dzięki wysokiej temperaturze ataków.

Taijutsu

Magma Armour.png

Tryb Czakry Uwolnienia Lawy

Wykorzystując perfekcyjną kontrolę swojej czakry, Rōshi, dzięki Trybowi Czakry Uwolnienia Lawy nie tylko chroni się przed wszelkimi atakami, ale wzmacnia moc swoich ataków, zwiększając także diametralnie ich temperaturę.

Część II

Pościg za Itachim

Roushi.jpg

Schwytanie Rōshiego.

Został on schwytany przez Kisame. Członek Akatsuki uważa, że Rōshi był bardzo trudnym przeciwnikiem ze względu na jego Kekkei Genkai, który jest świetnym odpowiednikiem przeciwko technikom wody.

Światowa Wojna Shinobi

EdoJinchuriki.jpg

Rōshi i inni zmarli Jinchūriki przyzwani przez Kabuto

Później Rōshi i inni zmarli Jinchūriki zostali wskrzeszeni przez Kabuto za pomocą Kuchiyose: Edo Tensei, do walki z Sojuszem Shinobi.

Następnie Tobi stworzył sześć ścieżek z przyzwanych jinchūriki na wzór takich jak Pain, z jednym dodatkiem posiadały i Rinnegan, i Sharingan. Ścieżki posiadają ponownie zapieczętowane w nich bestie i odbiorniki chakry na swoich piersiach.

Rōshi walczył przeciwko Naruto i Bee, kiedy stanęli oni na drodze Tobiego. Początkowo skupił się na walce z Uzumakim, ale kiedy przeistoczył się w bestię, zaczął walczyć z Hachibim.

Kiedy Tobi po raz kolejny wessał moc Yonbiego, Rōshi padł bez życia na ziemię, prawdopodobnie ostatecznie pokonany.

Tuż przed "zniknięciem" pojednał się z Yonbim, wypowiadając jego prawdziwe imię.

Nawigacja

Więcej w Fandom

Losowa wiki