FANDOM

Raidō Namiashi

Raidō Namiashi mugshot.png

(並足ライドウ, Namiashi Raidō)

Debiut

Manga Rozdział 93
Anime Naruto Odcinek 3
Film Naruto film: Więzienie krwi
Gra Naruto: Ultimate Ninja 2
OVA Nareszcie starcie! Jōnin kontra genin!! Niekontrolowane spotkanie turnieju walki wręcz!
Występuje w Anime, Manga, Gra i Film

Głos

Japoński

Dane osobowe

Data urodzenia Astrologiczny Znak Panny.svg 28 Sierpnia
Wiek
  • Część I: 31-32
  • Część II: 35
Wzrost
  • Część I: 183 cm
Waga
  • Część I: 75 kg
Grupa krwi AB
Zajęcie
  • Zabójca
  • Elitarny Ochroniarz
Przynależność
Drużyna

Ranga

Ranga Ninja
Rejestracja Ninja 009717
Jutsu
Narzędzia

Raidō Namiashi (並足ライドウ, Namiashi Raidō) to specjalny jōnin z Konohy. Zazwyczaj jest widziany z Genmą Shiranuim i Aobą Yamashiro.

Wygląd

Raidō posiada charakterystyczną bliznę, która biegnie przez lewą stronę jego twarzy. Ma krótkie, spiczaste, brązowe włosy i ciemne oczy. Nosi standardowy strój shinobi z Konohy. Ochraniacz przewiązuje sobie na czole.

Umiejętności

Raidō nie miał jeszcze okazji zaprezentować swoich umiejętności w bezpośredniej walce. Jednak fakt, że został ochroniarzem III Hokage i daimyō oraz że zmusił Czwórkę Dźwięku do użycia drugiego stopnia przeklętej pieczęci, może oznaczać, że jest silnym shinobi i nie wolno go lekceważyć.

Osobowość

Raidō jest odważny, o czym może świadczyć fakt, iż stanął do walki z Kakuzu. Jest również przyjacielski. Lubi wymieniać swoje poglądy z towarzyszami.

Część I

Egzamin na Chūnina

Na czas egzaminu, Raidō został ochroniarzem III Hokage. Później, po Inwazji na Konohę, musiał się zmierzyć z Czwórką Dźwięku, która pilnowała, aby nikt nie przeszkodził Sarutobiemu i Orochimaru w ich pojedynku.

Odejście Sasuke

Raidō zostaje wysłany na misję z Genmą Shiranuim, Iwashim Tatami oraz z Shizune. Kiedy wracają do wioski po zakończeniu misji, Genma i Raidō spotykają Czwórkę Dźwięku. Aby pokonać ninja z Konohy, shinobi Dźwięku aktywują drugi poziom pieczęci, pozostawiając ich ciężko rannych i poważnie potrzebujących pomocy medycznej. Shizune stabilizuje ich stan, po czym zabiera do Konohy, gdzie leczy ich Tsunade.

Część II

Hidan i Kakuzu

Raidō jako członek Nijū Shotai, wyruszył, aby pomóc drużynie Asumy w walce z Akatsuki. Po przybyciu na miejsce, jego kompan, Aoba przyzywa wrony, które skutecznie mylą przeciwników. Raidō, ukryty wśród czarnych ptaków, atakuje Kakuzu i daje szansę na ucieczkę Kotetsu i Izumo.

IV Wielka Wojna Shinobi

Raidō dostaje zadanie, które ma na celu ewakuowanie obywateli krajów, przez który ma przejść Akatsuki, aby móc zaatakować Pięć Wielkich Nacji. Później on i Genma zostają ochroniarzami daiymō. Podczas stania na swoim stanowisku odbyli krótką rozmowę na temat medali, które dostają zasłużeni shinobi. Genma stwierdził, że wymyślanie nazw honorarium należy do obowiązków daiymō i że ktoś w świecie shinobi musi wyznaczać pewne normy i reguły.

Ciekawostki

  • "Namiashi" oznacza "chodzić", zaś "Raidō" - "po omacku".

Więcej z Fandomu

Losowa wiki