Fandom

Naruto Wiki

Raiga Kurosuki

3982strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Share

Raiga Kurosuki

Raiga Kurosuki.jpg

(黒鋤雷牙, Kurosuki Raiga)

  • Piorun Ukrytej Mgły (霧隠れの雷人, Kirigakure no Raijin)

Debiut

Manga Rozdział 668
Anime Naruto Odcinek 152
Występuje w Anime i Manga

Głos

Japoński Keiji Fujiwara Ikona - Szukaj.png

Dane Osobowe

Wiek Nie Żyje
Klasyfikacja Poszukiwany Ninja
Zajęcie Głowa rodziny Kurosuki (Tylko Anime)
Przynależność Symbol Kirigakure.svg Kirigakure
Drużyna
Partner Ranmaru

Ranga

Ranga Ninja
Typy Natury

Jutsu

Narzędzia

Raiga Kurosuki (黒鋤雷牙, Kurosuki Raiga) był jōninem z Kirigakure oraz członkiem Siedmiu Szermierzy Ninja Mgły. Przed ucieczką z wioski, służył jako członek ANBU.

Przeszłość

Previous Swordsmen of the Mist.png

Raiga i reszta organizacji spotykają Guya, Ebisu i Genmę.

Raiga był jednym z Siedmiu Mistrzów Miecza z Kirigakure. Dzierżył Kibę, mówi się, że są to najostrzejsze miecze jakie kiedykolwiek powstały. Pewnego razu Raiga wraz z resztą organizacji spotkali Guya, Ebisu i Genmę wykonujących misję. Shinobi z Konohagakure udało się uciec dzięki Might Dai, który poświęcił się używając Ośmiu Wewnętrznych Bram.

Raiga und Ranmaru 2.png

Raiga i Ranmaru podczas podróży.

W Anime, gdy jeszcze służył w ANBU spotkał małego, niepełnosprawnego chłopca o imieniu Ranmaru, który potem dołączył do niego będąc dodatkowymi uszami i oczami dla Raigi w zamian za pokazanie mu świata. Ranmaru stał się jedyną ważną osobą w życiu Raigi. Wkrótce Raiga napadł niewielkie miasto i zmusił jego mieszkańców do pracy w kopalniach. Jego zwolennicy nosili ciemne szaty z kapturem i rękawice i egzekwowali jego prawa. Każdy, kto dopuścił się "przestępstwa" był pochowany żywcem.

Osobowość

Raiga-Funeral.png

Raiga płacze podczas jednego z pogrzebów.

Podczas swojego życia w Kirigakure Raiga był bardzo samotny, udręczony i okrutny. Każdego dnia szukał sensu swojego życia. Zabijał bez żadnych skrupułów. Po tym jak spotkał Ranmaru opuścił wioskę. Jego celem w życiu było dbanie i chronienie Ranmaru za wszelką cenę. Raiga był ciałem Ranmaru, a ten jego oczami i uszami. Podczas grzebania ludzi żywcem zawsze płakał szczerze, wspominając swoje życie. Z nieznanych powodów nienawidził Zabuzy, Kisame i reszty członków organizacji.

Wygląd

800px-ANBU Raiga.jpg

Raiga w ANBU

Raiga to wysoki niebieskooki mężczyzna. Miał długie ciemnozielone włosy i ciemne mięsiste wargi. Jako shinobi Kirigakure i członek ANBU nosił tradycyjny strój shinobi swojej wioski, kamizelkę oraz maskę ANBU i ochraniacz na czoło.

Po odejściu z Kirigakure nosił ciemny płaszcz z kapturem i trzema pasami, dzięki którym mógł nosić Ranmaru na plecach. Pod płaszczem Raiga nosił ciemnobrązową kamizelkę bez rękawów i jasnoszare spodnie. Większość jego ciała była obwiązana licznymi bandażami.

Umiejętności

Raiga's Counterattack.JPG

Raiga manipulujący błyskawicą.

Raiga jako jeden z Siedmiu Szermierzy Ninja Mgły i członek ANBU z Kirigakure jest jednym z najpotężniejszych shinobi z tej wioski. Dzięki ukrytemu pod płaszczem Ranmaru Raiga jest w stanie zlokalizować przeciwników i śledzić ich wykrywając chakrę. Jest w stanie z łatwością określić liczbę przeciwników i tworzyć iluzje, które nie mogą być odróżnione od oryginału nawet za pomocą Byakugana.

Część I

Misja Usunięcia Rodziny Kurosuki

The Dark Creeping Clouds.png

Ranmaru ożywia Raigę używając swojej energii.

Gdy Raiga usiłuje pogrzebać Rokusuke, jego zwolennicy wchodzą w konflikt z Naruto, Lee, Tenten i Nejim. Lee decyduje się walczyć z Raigą. Naruto pyta go, czy zna Zabuzę i Kisame. Ten odpowiada, że zna i nienawidzi ich tak samo jak resztę organizacji Siedmiu Mistrzów Miecza. Następnie Naruto udaje się trafić Raigę używając Rasengana przez co Raiga spada z klifu i pozostaje nieprzytomny. Raiga popełnia samobójstwo porażając się błyskawicą.

Raiga-End.png

Raiga po porażeniu się błyskawicą.

Karashi zaniósł Ranmaru w miejsce, gdzie leżało ciało Raigi. Po czym Ranmaru użył swojej energii do obudzenia Raigi. Raiga myślał, że Ranmaru zginął próbując go ożywić. Następnie Tenten próbowała pokonać Raigę, jednak została pokonana. Raiga nakłonił Karashiego do zwabienia Naruto i jego towarzyszy. Gdy znów dochodzi do konfrontacji, Ranmaru próbuje nakłonić Raigę żeby ten przestał walczyć, jednak ten poczuł się zdradzony. następnie Naruto udało się strącić go w przepaść. Kurosuki zabił się w powietrzu jedną z własnych błyskawic. Raiga stwierdził, że teraz gdy Ranmaru zdobył przyjaciół może żyć bez strachu i samotności.

Ciekawostki

  • Raiga (雷牙) oznacza "błyskawicę".
  • Kurosuki (黒鋤) znaczy dosłownie "czarny szpadel" bądź "czarny pług"
  • Jego relacje z Ranmaru podobne są do relacji między Haku i Zabuzą.

Cytaty

  • (Do Ranmaru) "Ranmaru, jesteś teraz wolny."

Więcej w Fandom

Losowa wiki