FANDOM

Raikage hat

Kapelusz Raikage.

Raikage (雷影; dosł. „Cień Błyskawicy”) jest jednym z pięciu wielkich Kage, liderem Kumogakure i powszechnie znanym jako najsilniejszy w wiosce. W historii Kumogakure było pięciu Raikage, którzy mieli imię A (エー, Ē) z wyjątkiem Daruia. Każdy Raikage zawsze miał partnera zwanego B (ビー, ), który nie tylko przynosi pełną moc Raikage, ale również go broni. [1] Raikage pracuje wewnątrz centralnej, niebieskiej struktury w Kumogakure.

Lista Raikage

Pierwszy Raikage

Główny artykuł: Pierwszy Raikage

First Raikage

Pierwszy Raikage.

A (エー, Ē) był Pierwszym Raikage (初代水影, Shodai Raikage; dosł. „Pierwszy Cień Błyskawicy”) i założycielem Kumogakure w Kraju Błyskawic.

Drugi Raikage

Główny artykuł: Drugi Raikage

Nidaime Raikage

Drugi Raikage

A (エー, Ē) był Drugim Raikage (二代目雷影, Nidaime Raikage; dosł. „Drugi Cień Błyskawicy”) Kumogakure.

Trzeci Raikage

Główny artykuł: Trzeci Raikage

Raikage3

Trzeci Raikage

A (エー, Ē) był Trzecim Raikage (三代目雷影, Sandaime Raikage; dosł. „Trzeci Cień Błyskawicy”) Kumogakure, uznawanym za najwspanialszego Raikage jakiego posiadała wioska.

Czwarty Raikage

Główny artykuł: Czwarty Raikage

A

Czwarty Raikage

A (エー, Ē) był Czwartym Raikage (四代目雷影, Yondaime Raikage; dosł. „Czwarty Cień Błyskawicy”) Kumogakure.

Piąty Raikage

Główny artykuł: Darui

Fifth Raikage

Piąty Raikage

Darui (ダルイ, Darui) jest Piątym Raikage (五代目雷影, Godaime Raikage; dosł. „Piąty Cień Błyskawicy”) Kumogakure.

Źródła

  1. Naruto rozdział 541, strona 18

Rozpocznij dyskusję Dyskusje o artykule Raikage

  • Piątka Cieni

    32 wiadomości
    • Nie wiesz co ty napisałeś. Leczyła innych Kage - gdyby nie ona, Kage by padli już na początku. Dzięki Tsunade Onooki był w stanie rozwal...
    • Co nie zmienia faktu że realnego zagrozenia nie było. Tsunadem, fakt jest silna, ale nie na tyle by mierzyć się z Madarą na dłuższą met...