Fandom

Naruto Wiki

Raikage

3982strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Share

Raikage hat.svg

Kapelusz Raikage.

Raikage (雷影; dosł. „Cień Błyskawicy”) jest jednym z pięciu wielkich Kage, liderem Kumogakure i powszechnie znanym jako najsilniejszy w wiosce. W historii Kumogakure było pięciu Raikage, którzy mieli imię A (エー, Ē) z wyjątkiem Daruia. Każdy Raikage zawsze miał partnera zwanego B (ビー, ), który nie tylko przynosi pełną moc Raikage, ale również go broni. [1] Raikage pracuje wewnątrz centralnej, niebieskiej struktury w Kumogakure.

Lista Raikage

Pierwszy Raikage

Główny artykuł: Pierwszy Raikage
First Raikage.png

Pierwszy Raikage.

Pierwszy Raikage (初代水影, Shodai Raikage; znaczy dosłownie "Pierwszy Cień Błyskawicy") był założycielem Kumogakure.

Drugi Raikage

Główny artykuł: Drugi Raikage
Drugi Raikage (Anime).png

Drugi Raikage

Drugi Raikage (二代目雷影, Nidaime Raikage) był przywódcą Kumogakure podczas Pierwszej Wielkiej Wojny Shinobi.

Trzeci Raikage

Główny artykuł: Trzeci Raikage
Trzeci Raikage Anime.png

Trzeci Raikage

Trzeci Raikage (三代目雷影, Sandaime Raikage) był przywódcą Kumogakure 30 lat przed Czwartą Wielką Wojną Shinobi.

Czwarty Raikage

Główny artykuł: Czwarty Raikage
180px-A.png

Czwarty Raikage

Czwarty Raikage (四代目雷影, Yondaime Raikage), A (エー, E) to obecny przywódca Kumogakure, jak i Sojuszu Shinobi. Jest starszym bratem Killer Bee, jinchūriki Hachibiego. Prawdopodobnie jest członkiem klanu Yotsuki.

Piąty Raikage

Główny artykuł: Darui
Darui Raikage.png

Piąty Raikage

Darui (ダルイ, Darui) jest Piątym Raikage (五代目雷影, Godaime Raikage; znaczy dosłownie Piąty Cień Błyskawicy).

Źródła

  1. Naruto rozdział 541, strona 18

Rozpocznij dyskusję Dyskusje o artykule Raikage

  • Piątka Cieni

    32 wiadomości
    • Nie wiesz co ty napisałeś. Leczyła innych Kage - gdyby nie ona, Kage by padli już na początku. Dzięki Tsunade Onooki był w stanie rozwal...
    • Co nie zmienia faktu że realnego zagrozenia nie było. Tsunadem, fakt jest silna, ale nie na tyle by mierzyć się z Madarą na dłuższą met...

Więcej w Fandom

Losowa wiki