FANDOM

Raiton: Rariatto

  • Ogony używane jako rogi.
  • Użycie szkieletu bestii.

Nazwa

Japońska 雷遁・雷犂熱刀
Rōmaji Raiton: Rariatto
Dosłowna Polska Gorący Miecz Pługu Błyskawicy
Manga JPF Uwolnienie Błyskawicy: Gorący Miecz Pieruńskiego Pługu
Inne "Ósmy" (八本目, Happonme)

Debiut

Manga Rozdział 413
Gra Naruto Shippūden: Ultimate Ninja Storm 2

Dane

Klasyfikacja Taijutsu
Typ Ikona Natury Błyskawicy.svg Uwolnienie Błyskawicy
Ranga Ranga A
Klasa Ofensywna
Zasięg Krótki
Użytkownicy

Użytkownik naciera na przeciwnika, uderzając go ruchem Lariat, który może zostać pokryty czakrą. Udany atak może rozerwać pierś bezpośrednim trafieniem. Atak jest raczej prostoliniowy, ale bardzo szybki i potężny.

Gdy Killer B używa tego ataku, tworzy płaszcz czakry lub kości czakry, w obu przypadkach w formie rogów byka. Odnosi się do tego jako "Ósmy" (八本目, Happonme) miecz, zaraz po siedmiu konwencjonalnych katanach. W Wersji 2 Killera B, Lariat zyskuje zwiększoną moc ze względu na czaszkę woła, którą tworzy. Był w stanie przebić Samehadę, gdy jednocześnie rozerwał pierś Kisame Hoshigakiego.

Gdy Czwarty Raikage jej użył, otacza siebie Trybem Czakry Uwolnienia Błyskawicy, niż czakrą ogoniastej bestii. Jego wysokiego poziomu czakra, która jest porównywalna do tych od ogoniastych bestii, może stworzyć ten sam efekt co wersja Killera B. Dwóch braci może połączyć swoje wysiłki, by wykonać Podwójny Lariat, który jest wystarczająco silny do odcięcia głowy ofiary, nawet bez wzmocnienia czakry, ze względu na intensywną siłę fizyczną braci.[1]

Ciekawostki

  • Jak w przypadku wielu technik ninja Kumogakure, technika ma angielską nazwę z kanji, które do pewnego stopnia pasuje z wymową. Zazwyczaj, kanji powinno zostać przeczytane jako Rairi Nettō.
  • W Naruto Shippūden: Gekitō Ninja Taisen! Special, B wykonuje atak podobny do Lariatu, który nie wymaga od niego wejścia w Płaszcz Ogoniastej Bestii.
  • Podobnie do Liger Bomb, Lariat jest ruchem, którego bardzo się obawia w Puroresu (profesjonalny japoński wrestling). Killer B nawet woła "Wheee!", gdy atakuje Lariatem, co jest ukłonem w stronę profesjonalnego wrestlera Stana Hansena, który spopularyzował Lariat w Japonii.

Źródła

  1. Naruto rozdział 542, strona 7

Więcej z Fandomu

Losowa wiki