FANDOM

Raiton Chakura Mōdo[1]

Raiton no yoroi.png

Nazwa

Japońska 雷遁チャクラモード
Rōmaji Raiton Chakura Mōdo
Dosłowna Polska Tryb Czakry Uwolnienia Błyskawicy
Inne Zbroja Uwolnienia Błyskawicy (雷遁の鎧, Raiton no Yoroi)

Debiut

Manga Rozdział 460
Gra Naruto Shippūden: Gekitō Ninja Taisen! Special
OVA Naruto Shippūden: przerywniki anime UNSG

Dane

Klasyfikacja Ninjutsu, Przepływ Czakry
Typ Ikona Natury Błyskawicy.svg Uwolnienie Błyskawicy
Ranga Ranga B
Klasa Ofensywna, Defensywna, Uzupełniająca
Jutsu Pochodzące

Użytkownicy

Użytkownik pokrywa swoje ciało warstwą czakry błyskawicy, która zamiast bycia używana ofensywnie jest używana do elektrycznej stymulacji systemu nerwowego użytkownika. Technika przyśpiesza synapsy nerwowe do zwiększonego reagowania i wyciągnięcia tężyzny fizycznego do absolutnego maksimum, obdarzając go ogromną, dziką prędkością.

Ten pancerz, połączony z taijutsu, pozwala A i Trzeciemu Raikage na używanie nintaijutsu. Gdy korzysta z tego pancerza na pełnej mocy, powoduje podniesienie się włosów A do góry[2] i o jego refleksie powiedziano, że jest porównywalny do tego od Żółtego Błysku Konohy, sprawiając, że nawet z Sharinganem trudno jest nadążyć za A.[3] Przez połączenie tego pancerza z Techniką Migotliwego Ciała, może nawet unikać Amaterasu Sasuke i ataku Jūgo, obydwóch o szerokim zasięgu. Tylko Technika Latającego Boga Piorunów Minato Namikaze,[4] i Naruto Uzumaki w Trybie Czakry Dziewięcioogoniastego są szybsi na maksymalnej prędkości od A, gdy jego pancerz ma maksymalną moc.[5]

Pancerz również zwiększa obronę użytkownika, drastycznie zmniejszając, jeśli nie kompletnie negując obrażeń od nadchodzących ataków, co widać, gdy A odbił atak z tyłu za pomocą Miecza Kusanagi: Katana Chidori.[6]

Ciekawostki

  • W miejsce czakry ogoniastych bestii, Czwarty Raikage używał tego pancerza błyskawicy, by wzmocnić siebie podczas wykonywania Lariatu produkując ten sam efekt ze względu na czakrę wysokiego poziomu.
  • W mandze, Pancerz Uwolnienia Błyskawicy Czwartego Raikage jest pokazany w kolorze żółtym.[7]

Źródła

  1. Czwarty Databook, strona 305
  2. Naruto rozdział 463, strona 8
  3. Naruto rozdział 462, strona 3
  4. Naruto rozdział 542, strona 14
  5. Naruto rozdział 544, strony 11-13
  6. Naruto rozdział 462, strony 16-17
  7. Naruto okładka 59. tomu

Więcej z Fandomu

Losowa wiki