FANDOM

Użytkownik pokrywa swoje ciało warstwą czakry błyskawicy, która zamiast bycia używana ofensywnie jest używana do elektrycznej stymulacji systemu nerwowego użytkownika. Technika przyśpiesza synapsy nerwowe do zwiększonego reagowania i wyciągnięcia tężyzny fizycznego do absolutnego maksimum, obdarzając go ogromną, dziką prędkością.

Ten pancerz, połączony z taijutsu, pozwala A i Trzeciemu Raikage na używanie nintaijutsu. Gdy korzysta z tego pancerza na pełnej mocy, powoduje podniesienie się włosów A do góry[2] i o jego refleksie powiedziano, że jest porównywalny do tego od Żółtego Błysku Konohy, sprawiając, że nawet z Sharinganem trudno jest nadążyć za A.[3] Przez połączenie tego pancerza z Techniką Migotliwego Ciała, może nawet unikać Amaterasu Sasuke i ataku Jūgo, obydwóch o szerokim zasięgu. Tylko Technika Latającego Boga Piorunów Minato Namikaze,[4] i Naruto Uzumaki w Trybie Czakry Dziewięcioogoniastego są szybsi na maksymalnej prędkości od A, gdy jego pancerz ma maksymalną moc.[5]

Pancerz również zwiększa obronę użytkownika, drastycznie zmniejszając, jeśli nie kompletnie negując obrażeń od nadchodzących ataków, co widać, gdy A odbił atak z tyłu za pomocą Miecza Kusanagi: Katana Chidori.[6]

Ciekawostki

  • W miejsce czakry ogoniastych bestii, Czwarty Raikage używał tego pancerza błyskawicy, by wzmocnić siebie podczas wykonywania Lariatu produkując ten sam efekt ze względu na czakrę wysokiego poziomu.
  • W mandze, Pancerz Uwolnienia Błyskawicy Czwartego Raikage jest pokazany w kolorze żółtym.[7]

Źródła

  1. Czwarty Databook, strona 305
  2. Naruto rozdział 463, strona 8
  3. Naruto rozdział 462, strona 3
  4. Naruto rozdział 542, strona 14
  5. Naruto rozdział 544, strony 11-13
  6. Naruto rozdział 462, strony 16-17
  7. Naruto okładka 59. tomu