Fandom

Naruto Wiki

Ramen Ichiraku

3982strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Share

  • Stary Ramen Ichiraku.
  • Odbudowany Ramen Ichiraku.

Ramen Ichiraku (ラーメン一楽, Rāmen Ichiraku) jest ulubionym barem Naruto Uzumakiego i Iruki Umino. Prowadzony jest przez Teuchiego i jego córkę Ayame. Oboje uważają Naruto za swojego ulubionego klienta i nigdy nie patrzą na niego w negatywnym świetle. W części II mangi, Ayame udała się w podróż, a nowymi pracownikami zostają Matsu i Nishi w zastępstwie za nią. Obaj są dość nieudolni i słabo radzą sobie z pomaganiem w kuchni. Bar został zniszczony w czasie inwazji Paina; po inwazji odbudowano go.

Ichiraku Ramen jest częstym miejscem akcji w różnych scenach w całej serii, często odwiedzany jest przez Naruto w wolnym czasie i między misjami. Kilka odcinków anime poświęcone jest barowi, gdzie Ayame zostaje porwana i Naruto oraz jego przyjaciele muszą stworzyć doskonałą receptę ramenu jako okup. Korzystając z ninjutsu, Chōji, Sakura i Naruto stworzyli wręcz idealny przepis. Pod koniec odcinka w menu zostanie zaktualizowane dietetyczne ramen, które przyciąga prawie wszystkie postacie płci kobiecej z serii do baru. W anime Naruto Shippūden, Ayame przekonuje ojca do transformacji baru w sklep tsukemen, co z kolei przeraża Naruto.

Więcej w Fandom

Losowa wiki