FANDOM

Ranke

Ranke Profile

(ランケ, Ranke)

Debiut

Film Naruto film: Legenda Kamienia Gelel
Występuje w Tylko Film

Głos

Japoński Houko Kuwashima

Dane osobowe

Płeć Płeć Żeńska Kobieta
Wiek Nie Żyje
Przynależność Kontynent Temujina
Drużyna Rycerze Haido

Ranke (ランケ, Ranke) służyła jako rycerz Haido, domniemanej armii "Utopii".

Osobowość

Ranke jest osobą bardzo niecierpliwą i zachowującą się jak dziecko, często mówiąc jak nienawidzi marnować czasu przy maszynach do zamiany ludzi w pancernych wojowników. Lubiła także drażnić swoich przeciwników i ich nie doceniać, co doprowadziło do jej śmierci z rąk Gaary. Często obrażała Temujina, nazywając go idiotą. Walkę uważała tylko za zwykłą grę, co było kolejną przyczyną śmierci.

Umiejętności

Transformated Ranke

Transformacja Ranke

Ranke może zmienić swoją formę, aby zwiększyć moc do używania taijutsu. Wykorzystując moc Kamienia Gelel, mogła korzystać z technik błyskawicy i przekształcać ciało w postać Frankensteina'o podobnego potwora. Została również ukazana jako bardzo zwinna, będąc w stanie ominąć szereg senbonów z piasku Gaary, który strzelał z idealną celnością.

Podczas filmu

Na początku filmu miała walczyć z Gaarą, ale udało jej się uciec. Po raz drugi towarzyszyła Kaminie i Temujinowi do Sunagakure, a zakończyła podczas drugiego starcia z Gaarą. Po tym jak zneutralizował jej ataki pioruna, zabił ją za pomocą Gokusa Maisō.

Ciekawostki

  • Transformacja Ranke w Frankenstein-podobnego potwora, wraz z Fugai wilko-podobną i Kamino nietoperzo-podobną, można uznać za trzy parodię klasycznych filmowych potworów, uznając Ranke za Frankensteina, Fufai za wilkołaka(lub kobietą w jej przypadku), a Kamino za drakulę.
  • Powinno się wspomnieć, że plazmowa kula podczas transformacji w Frankesteina jest silniejsza. Jak na ironię przystało to Frankenstein został powołany do życia, za pomocą gigantycznego wywołania elektrycznego.