Fandom

Naruto Wiki

Ranmaru

3982strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Ranmaru

Ranmaru prof.png

(蘭丸, Ranmaru)

Debiut

Anime Naruto Odcinek 152
Występuje w Tylko Anime

Głos

Japoński Akiko Yajima Ikona - Szukaj.png

Dane Osobowe

Kekkei Genkai Kekkei genkai Ranmaru.svg Kekkei genkai Ranmaru
Zajęcie Kucharz
Przynależność
Drużyna Rodzina Kurosuki
Partner Raiga Kurosuki
Typy Natury

Ranmaru (蘭丸, Ranmaru) jest sierotą z Kirigakure i uczniem kucharza w Restauracji Curry Życia.

Wygląd

Ranmaru ma średnie, fioletowe włosy i duże, wyraziste oczy. To czyni, iż wygląda raczej jak mała dziewczynka, niż młody chłopiec.

Umiejętności

Oczy.png

Nieznane dōjutsu Ranmaru.

Ranmaru posiada osobliwe Kekkei Genkai, które pozwala mu widzieć przez ściany. Potrafi też przewidywać ataki przeciwnika oraz sprawdzać czy jest on żywy czy martwy. Ponadto widzi sieć chakry i może ją skopiować. Kiedy Ranmaru używa swojego dōjutsu, jego oczy jarzą się na czerwnono.

Przeszłość

Raiga und Ranmaru 2.png

Ranmaru i Raiga

Ranmaru już od dziecka, nie mógł się poruszać i normalnie funkcjonować. Na szczęście, chłopi z jego wioski karmili go i opiekowali się nim na ile to możliwe. Niestety, pewnego dnia Ranmaru ujawnił, że jest posiadaczem osobliwego Kekkei Genkai. Od tamtej pory wieśniacy przestali go karmić i omijali jego domek.

Niedługo potem do wioski przybył Kurosuki Raiga. Spotkał Ranmaru i postanowił zabrać go ze sobą. Oznajmił, że Kekkei Genkai chłopca może mu się przydać. Już wkrótce połączyła ich silna więź. Obydwoje bardzo przypominali Zabuzę i Haku. W walce Ranmaru, korzystając ze swojego dōjutsu, pomagał Raidze. Mężczyzna, dzięki umiejętnościom Ranmaru, stał się na tyle silny, że został członkiem Siedmiu Mistrzów Miecza.

Przemiana

Kiedy chłopiec zachorował i zaopiekowali się nim Tenten, Sanshou-baasan i jej syn, Ranmaru zrozumiał, że zabijanie ludzi bez powodu jest złe i zaprzestał tego. Kiedy zjadł curry życia zdał sobie sprawę ilu ludzi włożyło pracy w to, żeby go uratować i chłopiec odzyskał sens życia i władzę w nogach. Przed śmiercią Raigi próbował go nawrócić, lecz tamten uznał to za zdradę i odrzucił Ranmaru od siebie. Po tym jak Naruto zabił Raigę, Ranmaru zamieszkał z Sanshou-baasan i Karashi'm odnajdując sens istnienia i ucząc się przepisu na curry życia.

Więcej w Fandom

Losowa wiki