Fandom

Naruto Wiki

Ranshinshō

3982strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Share

Ranshinshō[1]

Nazwa

Japońska 乱身衝
Rōmaji Ranshinshō
Dosłowna Polska Dezorganizacja Ścieżek Ciała

Debiut

Manga Rozdział 164
Anime Naruto Odcinek 93
Gra Naruto: Ultimate Ninja 2

Dane

Klasyfikacja Ninjutsu, Medyczne Ninjutsu
Typ Ikona Natury Błyskawicy.svg Uwolnienie Błyskawicy
Ranga Ranga A
Klasa Uzupełniająca
Zasięg Krótki
Użytkownicy

Niesamowita technika wysokiego poziomu, używana jako medyczne ninjutsu. Ludzkie ciało jest kontrolowane elektrycznymi sygnałami z mózgu, ale osoba, której elektryczne sygnały zostaną przecięte tą techniką, nie będzie w stanie ruszać swoim ciałem jak chce. Transformując czakrę w jednym ciele i dając jej własności elektryczne, ciało wytwarza pole elektryczne. Gdy tylko dojdzie do uderzenia, elektryczność zostaje wpuszczona do systemu nerwowego wroga i pozbawia ich kontroli nad ciałem. Dla zwykłego shinobi, bitwa nie wspominając już nawet o chodzeniu staje się niemożliwa. Jednakże, ofiara może częściowo przezwyciężyć technikę jeśli uda mu się ponownie nauczyć połączeń między jego mózgiem, a jego kończynami, jak na przykład Kabuto Yakushi, będąc samemu medycznym ninja zaprezentował. Ten wyczyn nie jest jednakże łatwy i wymaga sporej ilości koncentracji i inteligencji. Ponieważ jest ekspertem w medycynie, Tsunade była w stanie opanować tą technikę.

Ciekawostki

  • Mimo przetwarzania czakry w elektryczność przez Tsunade, nie jest całkowicie jasna, czy ta technika rzeczywiście wymaga Uwolnienia Błyskawicy, gdyż może to po prostu znaczyć tyle, ze zamienia czakrę na impulsy elektryczne w ciele.

Źródła

  1. Drugi Databook, strona 284

Więcej w Fandom

Losowa wiki