FANDOM

Proszę zauważyć, że jest to artykuł Naruto Wiki o postaci. Jeśli szukasz artykułu o Riichi, powinieneś się skierować do Riichi.

Riichi (リイチ, Riichi) jest jōninem z Konohagakure.

Osobowość

Riichi jest typem osoby, która wolałaby robić to, co chce, zamiast pracować i nawet skarży się na ten temat.

Wygląd

Riichi ma brązowe włosy do ramion z grzywką. Jego oczy mają bardzo charakterystyczny wygląd i dają efekt zmęczenia. Nosi standardowy strój shinobi Konohagakure z ochraniaczem na czoł i kamizelką shinobi.

Część I

Pogrążenie Konohy

Riichi był strażnikiem wschodniej bramy. Skarżył się do swojego partnera, że chciał oglądać Egzamin na Chūnina a nie być na służbie.

Część II

Misja Stłumienia Akatsuki

Był częścią Nijū Shōtai, której zadaniem było zdobycie informacji o Akatsuki. Jego zespół został wysłany do jednej z kryjówek organizacji, która został zbadana przez nich. Jednak nie przyniosło to efektów, gdyż żaden z przestępców rangi S nie był obecny.

Atak Paina

Riichi stacjonował poza granicami Konohy jako zwiadowca, wraz z Tsuzumi Sarugaku i małym zespołem shinobi. Po tym jak członkowie jego szwadronu zdali raport, że wszystko było dobrze komentuje, że będzie to kolejny miły dzień. Kiedy Sześć Ścieżek Bólu i Konan przybyli, on i jego zespół zostali zabici. Jednakże został później ożywiony, gdy Nagato używa swojej techniki ożywienia.

Wątek Przeszłości: Historia Konohy

We wspomnieniach widać, że został złapany został złapany przez ninja Wioski Jōmae i trzymany dla okupu. Został uratowany poprzez wymianę za Hanare.