Fandom

Naruto Wiki

Rodzeństwo Piasku

3982strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Share

Rodzeństwo Piasku

  • Rodzeństwo Piasku jako genini.
  • Rodzeństwo Piasku przed Szczytem Kage.

(砂の三姉弟, Suna no Sankyōdai)

  • Rodzeństwo Ukrytego Piasku (砂隠れの三姉弟, Sunagakure no Sankyōdai)

Debiut

Manga Rozdział 35
Anime Naruto Odcinek 20
Film Naruto Shippūden film
Gra Naruto: Ultimate Ninja
OVA Nareszcie starcie! Jōnin kontra genin!! Niekontrolowane spotkanie turnieju walki wręcz!
Występuje w Anime, Manga, Gra i Film

Informacje o drużynie

Kapitanowie
Członkowie
Przynależność

Drużyna Bakiego - zwani również jako "Rodzeństwo Piasku". W skład drużyny wchodzą: Temari, Gaara, Kankuro. Przywódcą drużyny został Baki - Jōnin z Wioski Ukrytej w Piasku. Po raz pierwszy możemy ich zauważyć, kiedy pojawią się na Egzaminie na Chūnina w Konoha. Jednak grupa była tylko przykrywką - czekali na dalsze wskazówki, ponieważ planowany był atak na Kraj Ognia.

Umiejętności

Drużyna Piasku była bardzo silna, można to dostrzec już podczas Egzaminu na Chuunina. Grupa wróciła do wieży z obydwoma zwojami w ok. 30 min. (był to najlepszy wynik spośród innych uczestników). Temari, jako najstarsza z rodzeństwa posiada wachlarz, dzięki któremu wywołuje potężne trąby powietrzne lub zwykłe podmuchy wiatru. Natomiast Gaara to najmłodszy osobnik w rodzeństwie. Ma zapieczętowanego w sobie jednoogoniastego demona o nazwie Shukaku. Kankuro, to lalkarz tzn. mistrz marionetek. Kontroluje je za pomocą specjalnych nici czakry. Lalki potrafią zatruć przeciwnika lub go zabić. Swoją prawdziwą siłę Kankuro pokazuje dopiero w Naruto:Shippūden.

Ciekawostki

  • Była to jedyna drużyna w teście na chūnina, która przeszła do trzeciego etapu w całości.
  • Ukończyli drugą część egzaminu w rekordowym czasie 97 min.

Więcej w Fandom

Losowa wiki