FANDOM

Rodzina Kurosuki

Black Tornado Preparation.png

(黒鋤ファミリー, Kurosuki Famirī)

Debiut

Anime Naruto Odcinek 152
Występuje w Tylko Anime

Informacje o drużynie

Kapitanowie
Członkowie
Przynależność
  • Katabami Kinzan

Rodzina Kurosuki (黒鋤ファミリー, Kurosuki Famirī) była grupą przestępczą, która została utworzona przez Raigę Kurosuki, jednego z Siedmiu Szermierzy Ninja Mgły. Najnowszym i najbardziej niecierpliwym członkiem gangu był Karashi. Był również największym tchórzem ze wszystkich. Gdy doszło do konfrontacji pomiędzy klanem, a shinobimi Konohy, którzy zostali przysłani z misją uratowania wioski, wszyscy członkowie organizacji walczyli, z wyjątkiem rzecz jasna Karashiego, któy uciekł natychmiast, gdy nadeszło niebezpieczeństwo.

Według Karashiego, Raiga objął kontrolę nad wioską Katabami Kinzan wygnał z niej złych ludzi i uwolnił mieszkańców.[1] Jednakże tak naprawdę zniewolił ludność i zmuszał ich do pracy w kopalni złota. Osobom, które mu się sprzeciwiały organizował "pogrzeb", czyli pogrzebanie żywcem osoby w trumnie, opłakując go i wygłaszając mowę pożegnalną. Przy tej ceremonii są obecni zawsze wszyscy członkowie gangu.

Wszyscy członkowie mają rękawice z wysuwanymi ostrzami na kostkach. Członkowie ustawiając się kolejno na siebie mogą skorzystać z techniki: Ninpō: Kuro Tatsumaki.

Źródła

  1. Naruto odcinek 153

Więcej z Fandomu

Losowa wiki