FANDOM

Ryūgan (竜眼, Ryūgan) był shinobi z Wioski Takumi.

Osobowość

Wygląd

Umiejętności

Część I

Misja Wsparcia Sunagakure

On, wraz z resztą Czterech Symbolicznych Niebiańskich Ludzi uprowadzili uczennice Gaary, Matsuri, aby uzyskać dostęp do jinchūrikiego Shukaku. Początkowo planowali, że wykorzystają Ichibiego wewnątrz niego, aby wskrzesić Seimeia, szukając zemsty przeciwko pięciu wielkim nacjom shinobi, gdyż czuli, że ci całkowicie przestali respektować wioskę. Gaara i Kankurō wpadają w zasadzkę przygotowaną przez Ryūgana, która zakończyła się walką pomiędzy Kankurō, a nim. Ryūgan zyskuje przewagę i zabiłby Kankurō, gdyby nie to, że Chōji i Kiba nadchodzą, aby wspomóc go w walce. Ryūgan niszczy Kuroari i był gotowy zrobić to samo z innymi lalkami, ale Kiba opracował plan. Polegał na tym, że Inuzuka odwróci uwagę Ryūgana i będzie prowadził z nim walkę, podczas gdy Kankurō zdobędzie czas, który będzie mu potrzebny do naprawy lalki i zastawienia na przeciwnika pułapki. Lalkarz wykorzystuje następnie Kurohigi Kiki Ippatsu. Po tym można było usłyszeć bolesny krzyk Ryūgana, a także zobaczyć wypływającą krew z lalki. Miecz Garian, broń Ryūgana, został później przejęty przez Hōkiego.

Ciekawostki

  • Jego imię, znaczące "Smocze Oko" pochodzi od Seiryū, Błękitnemu Smokowi ze Wschodu.