Fandom

Naruto Wiki

Ryūgan

3982strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Share

Ryūgan

Ryūgan.jpg

(竜眼, Ryūgan)

Debiut

Anime Naruto Odcinek 216
Występuje w Tylko Anime

Dane Osobowe

Wiek Nie Żyje
Przynależność Symbol Wioski Takumi.svg Wioska Takumi
Drużyna Czterech Symbolicznych Niebiańskich Ludzi
Jutsu

Ryūgan (竜眼, Ryūgan) był shinobim z Wioski Takumi.

Część Pierwsza

Ostateczna broń

On, wraz z resztą Czterech Symbolicznych Niebiańskich Ludzi uprowadzili ucznia Gaary, Matsuri, aby uzyskać dostęp do jinchūrikiego Shukaku. Początkowo planowali, że wykorzystają Ichibiego wewnątrz niego, aby wskrzesić Semaie, szukając zemsty przeciwko pięciu wielkim nacjom shinobi, gdyż czuli, że ci całkowicie przestali respektować wioskę. Gaara i Kankurō wpadają w zasadzkę przygotowaną przez Ryūgana, która zakończyła się walką pomiędzy Kankurō, a nim. Ryūgan zyskuje przewagę i zabiłby Kankurō, gdyby nie to, że Chōji i Kiba nadchodzą, aby wspomóc go w walce. Ryūgan niszczy Kuroari i był gotowy zrobić to samo z innymi lalkami, ale Kiba opracował plan. Polegał na tym, że Inuzuka odwróci uwagę Ryūgana i będzie prowadził z nim walkę, podczas gdy Kankurō zdobędzie czas, który będzie mu potrzebny do naprawy lalki i zastawienia na przeciwnika pułapki. Lalkarz wykorzystuje następnie Kurohigi Kiki Ippatsu. Po tym można było usłyszeć bolesny krzyk Ryūgana, a także zobaczyć wypływającą krew z lalki. Miecz Garian, broń Ryūgana, został później przejęty przez Hōkiego.

Więcej w Fandom

Losowa wiki