Wikia

Naruto Wiki

Ryzyko

Komentarze0
3754strony na
tej wiki

Ryzyko

(リスク(), Risuku)

Dane Rozdziału

Tom 62
Poprzedni Zawsze będę cię kochał
Rozdział 591
Następny Trzecia moc
Wątek Światowa Wojna Shinobi

Debiut

Jutsu

Katon: Ryūen Hōka no JutsuReika no Jutsu

Ryzyko (リスク(), Risuku) jest 591. rozdziałem mangi Naruto.

Opis Edytuj

Po wypowiedzeniu swoich ostatnich słów do Sasuke, dusza Itachiego zostaje uwolniona od Wskrzeszenia Nieczystego Świata po czym Kabuto wydaje się uwolnić z Izanami. Na różnych polach walki, dusze wszystkich pozostałych wskrzeszonych shinobi zostają uwolnione, a gdy pięciu Kage zauważa co się stało, zastanawiają się kto uwolnił technikę na co Ōnoki zauważa, że ktokolwiek by to nie był jest bohaterem świata shinobi. Odzyskując panowanie nad swoimi ruchami, Dan prosi Chōzę Akimichi, by usunął barierę, która pieczętowała go. Gdy bariera zostaje uwolniona, Chōza zauważa ręczne pieczęcie, które Dan użył, rozumiejąc jego zamiary i mówiąc mu, by się pośpieszył i wyruszył do Tsunade. Używając Techniki Duchowej Transformacji, by przejąc kontrolę nad swoją odchodzącą duszą, Dan leci do lokacji Tsunade w sam raz, by zabrać jej ciało i uratować ją przed Madarą — który choć został uwolniony z Wskrzeszenia Nieczystego Świata, wciąż desperacko usiłował zabić Kage. Rozmawiając z Tsunade w jej podświadomości, przed zniknięciem Dan mówi Tsunade, że poczeka na nią w zaświatach, ale żeby nie poszła za nim zbyt prędko i odchodzi pozostawiając jej resztki swojej chakry, które przywracają Pieczęć Yin. Po powrocie do prawdziwego świata, Tsunade i pozostali Kage patrzą w wielkim zmieszaniu, zastanawiając się dlaczego Madara nie przestał się jeszcze ruszać. Wyjaśnia wtedy, że jeśli wskrzeszony zna pieczęć do przerwania kontraktu przywołania Wskrzeszenia Nieczystego Świata, może się oderwać od osoby przywołującej. Wraz z tym Madara wykonuje ręczne pieczęcie, by przerwać kontakt i mówi im, by przekazali osobie przywołującej, że nie powinien używać kinjutsu tak arbitralnie.

Więcej od Wikii

Losowa wiki