Fandom

Naruto Wiki

Sōzō Saisei

3982strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Sōzō Saisei[1]

Nazwa

Japońska 創造再生
Rōmaji Sōzō Saisei
Dosłowna Polska Kreacja Odrodzenia

Debiut

Manga Rozdział 169
Anime Naruto Odcinek 95
Gra Naruto: Gekitō Ninja Taisen! 3

Dane

Klasyfikacja Kinjutsu, Ninjutsu, Medyczne Ninjutsu
Ranga Ranga S
Klasa Uzupełniająca
Pieczęci ręczne Tygrys

Inne Jutsu

Użytkownicy

Absolutny szczyt medycznego ninjutsu, stworzony przez największego medycznego ninja, Tsunade, jest ostateczną techniką regeneracji. Przez uwolnienie ogromnych pokładów czakry przechowywanych w pieczęci umieszczonej na jej czole , w organizmie następuje nagły podział komórek, które rekonstruują wszystkie organy i wszystkie tkanki tworzące ludzkie ciało. Technika sama w sobie nie regeneruje starych komórek, raczej przyśpiesza tworzenie nowych przez podział. Jeśli technika jest używana, a witalne organy ciała są znacznie zranione, że nie mogą wytrzymać już dłużej, zostaną natychmiast przywrócone do nieuszkodzonego stadium. Tak długo jak Tsunade ma czakrę jest niemożliwym dla niej umrzeć w jakikolwiek sposób, zyskując w pewnym sensie formę "nieśmiertelności" przez cały czas trwania tej techniki.

Jednakże, komórki ciała mogą się podzielić tylko określoną liczbę razy przez całe życie i poprzez przyśpieszanie tego procesu, Tsunade zasadniczo skraca swoją naturalną żywotność.

Ciekawostki

  • Według drugiego databooka, Kreacja Odrodzenia została opracowana przez Tsunade na rzecz dalszej ochrony życia jej towarzyszy. To jest cel ukryty w tej technice.

Źródła

  1. Drugi Databook, strona 242

Więcej w Fandom

Losowa wiki