Fandom

Naruto Wiki

Sabu

3982strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Share

Sabu[1]

Sabu.png

(サブ, Sabu)

  • Kin (キン, Kin)[2]

Debiut

Manga Rozdział 486
Gra Naruto Shippūden: Ultimate Ninja Impact

Głos

Japoński Katsuhisa Hōki Ikona - Szukaj.png

Dane Osobowe

Data Urodzenia Astrologiczny Znak Wagi.svg 4 Października
Wiek
  • Część II: 61
Wzrost
  • Część II: 130,5 cm
Waga
  • Część II: 37 kg
Grupa krwi 0
Zajęcie Piosenkarz Enka
Partner Ponta
Jutsu

Sabu (サブ, Sabu) jest nauczycielem muzyki enka, a także ninja. Killer B nazywa go Sabu-chan (サブちゃん), a później Mistrz Sabu-chan (サブちゃん師匠, Sabu-chan-shishō).

Osobowość

Sabu jest opanowany, często poważny zwłaszcza, gdy praktykuje Enka. Zostało to pokazane, gdy B żartował podczas treningu Enka, Sabu powiedział mu, by brał lekcje na poważnie. Jest także wielkim pasjonatem śpiewu Enka, często poruszony do łez podczas wykonywania i odnotowując do B, że jego utwory powinny mieć pasję.

Wygląd

Sabu jest niskim mężczyzną w średnim wieku. Jego włosy mają tradycyjny wygląd japoński. Ma gęste brwi i ciemne oczy. Nosi kremowe kimono spięte purpurowym pasem z dwoma dużymi frędzlami. Pod tym nosi siatkową zbroję, która wychodzi poza kimono na rękawach.

Umiejętności

Pomimo swojej niewielkiej postury Sabu pokazał, olbrzymią siłę dzierżąc z łatwością ogromny topór, kilka razy większy od siebie. Jest też bardzo spostrzegawczy, jak pokazano w czasie walki między B i Kisame, gdzie był w stanie powiedzieć B, że miecz jego wroga Samehada absorbuje czakrę, czyniąc ataki B mniej skuteczne.

Część II

Szczyt Pięciu Kage

Yosaku Cut.PNG

Sabu atakuje Kisame.

Sabu uczył B śpiewu, kiedy w miejscu ich pobytu zjawił się Kisame. Ponta od razu zaatakował nieprzyjaciela. Członek Akatsuki szybko unieszkodliwił szopa. Sabu i Killer ruszyli do ataku. Udało im się przygwoździć Kisame, atakując z dwóch stron. Jednak Samehada wyssała ich czakrę. Kisame stworzył wielkie wodne więzienie w miejscu, w którym znajdywali się B, Sabu i Ponta. Mistrz Killera stracił przytomność. B udało się wydobyć ich z wodnego więzienia, poprzez oddalenie Kisamy od nich, po czym sam został na polu bitwy. Gdy Sabu odzyskał przytomność od razu pobiegł, aby pomóc swojemu uczniowi. Jednak okazało się, że A i Killer pokonali już Kisame.

Ciekawostki

  • Sabu-chan to pseudonim słynnej japońskiej piosenkarki enka Saburō Kitajima.
  • W anime jego imię zostało zmienione na Kin (キン, Kin) z nieznanych powodów. Napisy końcowe przedstawiają go jako Kin-chan (キンちゃん).

Źródła

  1. Czwarty Databook, strona 99
  2. Naruto: Shippūden odcinek 206

Więcej w Fandom

Losowa wiki