Fandom

Naruto Wiki

Sadai

3982strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Share

Sadai

Sadai.png

(サダイ, Sadai)

Debiut

Występuje w Tylko Anime

Głos

Japoński Takuya Kirimoto Ikona - Szukaj.png

Dane Osobowe

Klasyfikacja
  • Poszukiwany Ninja
  • “Najemny ninja” nie jest na liście dozwolonych wartości (ANBU, Kucharz ninja, Daimyō, Tropiciel ninja, Jinchūriki, Pseudo-jinchūriki, Medyczny ninja, Poszukiwany ninja, Mnich ninja, Ranga S, Mędrzec, Samuraj, Sannin, Sensor, Przywoływany, Ogoniasta bestia) dla tego atrybutu.
    Najemny Ninja
Zajęcie Najemnik
Typy Natury

Jutsu

Sadai (サダイ, Sadai) jest najemnym poszukiwanym ninja, który wkroczył do Kraju Ognia aby porwać Naho.

Umiejętności

Mudslide technique.png

Sadai używa Lawiny Błotnej.

Sadai posługuje się wyłącznie technikami ziemi. Bandyta może manipulować teren wokół siebie, tworząc np. ruchome piaski lub bardzo twarde kamienne ściany. Umie także zamknąć się w kamiennej zbroi i przekształcać ją w różne formy broni takich jak maczuga. Zbroja jest tak twarda, że Rasengan Naruto i Chidori Sasuke nie poradziły sobie z nią. Gdy Sasuke użył Techniki Wielkiej Kuli Ognistej, zbroja dopiero zaczęła się rozpadać.

Część Druga

Historia Konohy

Sadai i jego towarzysze zaatakowali Naruto Uzumakiego i Sakurę Haruno, którzy mieli za zadanie obronić krewną Daimyō, Naho, aż do pewnej wioski w Kraju Ognia. Naruto pokonał wszystkich towarzyszy napastnika dzięki Technice Cienistego Klona i Rasenganowi. Choć obie techniki na niego nie działały, Naruto się nie
Unnamed attacker.png

Sadai w kamiennej zbroi.

poddawał. Potem Sasuke Uchiha wkroczył do walki. Po odkryciu Taijutsu Sadai dzięki Sharinganowi, Sasuke użył Techniki Wielkiej Kuli Ognistej. Gdy zbroja się rozpadła, Sadai pokazał swoje prawdziwe oblicze. Uchiha pokonał go za pomocą Chidori. Gdy Sasuke był rozzłoszczony po słowach bandziora o Itachim i masakrze klanu Uchiha, Sadai był wciąż bity. Kakashi powstrzymał Sasuke, by nie zabijał Sadai, ponieważ trzeba było zabrać go na przesłuchanie.

Więcej w Fandom

Losowa wiki