Fandom

Naruto Wiki

Saikan Chūshutsu no Jutsu

3982strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Share

Saikan Chūshutsu no Jutsu[1]

Poison Removal.PNG

Nazwa

Japońska 細患抽出の術
Rōmaji Saikan Chūshutsu no Jutsu
Dosłowna Polska Technika Delikatnej Ekstrakcji Choroby

Debiut

Manga Rozdział 253
Występuje w Anime i Manga

Dane

Klasyfikacja Ninjutsu, Medyczne Ninjutsu
Ranga Ranga B
Klasa Uzupełniająca
Zasięg Krótki

Inne Jutsu

Użytkownicy

Kiedy człowiek zostaje dotknięty przez patogen lub toksynę, to medyczne ninjutsu może wydobyć czynnik i leczyć uszkodzenia w ciele. Przyczynę choroby określa się najpierw przez zaburzenia w postrzeganiu czakry pacjenta. Następnie, korzystając z Skalpela Czakry, wykonuje się nacięcie w pobliżu uszkodzonej części. Wykorzystując swoją czakrę, medyczny ninja popycha dużą ilość płynów leczniczych przez nacięcie. Płyn następnie zwraca się z trucizną, pochodząca z uszkodzonej części ciała i służy jako medium, przez które jad jest zawieszony, a następnie wyrzucony z ciała człowieka. Technika ta w ten sposób usuwa truciznę, a jednocześnie naprawy szkody spowodowane przez trucizny.

Po wyciągnięciu czynnika, może zostać użyty, by wytworzyć antidotum lub lekarstwo po analizie. Może to zostać podane pacjentowi, aby wyleczyć go całkowicie. Technika wymaga najwyższej opieki i umiejętności w diagnostyce, nacinaniu i niezrównaną kontrolę czakry. Dlatego uważa się ją, za bardzo trudną technikę, nawet wśród medycznego ninjutsu.

Źródła

  1. Trzeci Databook, strona 256

Więcej w Fandom

Losowa wiki