Wikia

Naruto Wiki

Samehada

Komentarze0
3451stron na
tej wiki
,

Samehada

Samehada

Nazwa

Japońska 鮫肌
Rōmaji Samehada
Dosłowna Polska Skóra Rekina

Debiut

Manga Rozdział 141
Anime Naruto Odcinek 81
Film Naruto 6: Road to Ninja
Gra Naruto: Gekitō Ninja Taisen! 4
Występuje w Anime, Manga, Gra i Film

Dane

Użytkownicy

Fuguki Suikazan
Killer B
Kisame Hoshigaki
Mangetsu Hōzuki
Zetsu

Samehada (鲛 肌, znaczy dosłownie "Rekinia Skóra") jest dużym żyjącym mieczem, porównywalnym wielkością do Kubikiribōchō. Określa się ją jako "najbardziej przerażającą ze wszystkich ostrzy Siedmiu Mistrzów Miecza". Na wierzchołku Samehady znajdują się małe czaszki. Ostrze posiada ostre łuski, które poza rozcinaniem również rozszarpują miejsce, gdzie miecz ugodzi. Efekt jest podobny do skóry rekina, stąd jego nazwa. Choć zwykle pozostaje sztywna, Samehada jest w stanie wyginać się w dużym stopniu, by móc być używana jak cep.

Samehada Unwrapped Anime

Samehada bez bandaży

Samehada jest unikalną bronią, wyczuwającą i żywiącą się chakrą innych. Ostrze jest najszczęśliwsze, gdy wysysa chakrę. Mimo, że wciąż żywi się chakrą właściciela, jego największym "posiłkiem", jest chakra pochodząca od przeciwnika, którą wchłania. Samehada dosłownie potrafi "przeciąć" technikę używaną przez przeciwnika, uniemożliwiając jej dokończenie, a nawet zapobiec wykonywanie przez niego jutsu, z powodu wchłonięcia jego chakry.  Wydaje się, że Samehada nie jest w stanie automatycznie wchłaniać chakry z otoczenia. Zdolności tego niezwykłego miecza są szczególnie przydatne podczas walki z Jinchūriki, gdyż Samehada szybko wysysa z nich duże pokłady chakry, oraz usuwa ich powłoki z chakry. Miecz rośnie dzięki chakrze pochłanianej z przeciwników, wydłużają się jego łuski, a waga wzrasta. Podczas gdy Samehada owinięta jest w bandaże, sprawia wrażenie mniejszej - być może bandaże hamują nawet jej wzrost.

Chociaż zdolność do absorbowania chakry jest niezwykle przydatna w walce, jest także korzystna dla jego właściciela miecza. Samehada posiada zdolność do transferu pochłoniętej chakry wprost do nosiciela broni, więc może być użyta również do uzdrawiania obrażeń lub uzupełnienia rezerw chakry. To sprawia, że ​​posiadacz broni jest niezwykle trudny do pokonania. Kisame Hoshigaki był w stanie całkowicie złączyć się z Samehadą, stając się tym samym jeszcze potężniejszym przeciwnikiem. Podczas fuzji jego wygląd bardziej przypominał rekina niż uprzednio: na jego głowie i plecach pojawiły się płetwy grzbietowe, twarz wydłużyła się ku przodowi, pomiędzy palcami rąk pojawiły się błony. W tej formie Kisame otrzymywał także pewne zdolności Samehady: miał możliwość formowania na ciele kolców gotowych do ataku, po kontakcie z przeciwnikiem pochłaniał jego chakrę oraz mógł śledzić chakrę przeciwnika.

Jako broń sensoryczna, Samehada sama wybiera sobie swych panów. Jeśli ktoś jej nie odpowiada, a
Kisame Merged Anime

Kisame i Samehada złączeni

próbuje jej używać, Samehada atakuje kolcami wychodzącymi z uchwytu. Po tym jak Kisame zabił jej dawnego pana, weszła ona w jego posiadanie. Od tej pory Kisame tak długo dzierżył Samehadę, że ich chakry stały się identyczne. W czasie walki z Killerem B, Samehada zdradza Kisame, gdyż o wiele bardziej woli chakrę swego przeciwnika niż obecnego pana. Była w stanie uleczyć Killera B i osłaniać go przed atakami Kisame. Od tego momentu Samehada wchodzi w posiadanie Killera B. Mimo nowego właściciela, po śmierci Kisame, Samehada płakała za nim, dając tym samym kolejny objaw posiadania cech żywej istoty.
Kisame ukryty w Samehadzie

Kisame ukryty w Samehadzie.

Więcej od Wikii

Losowa wiki