FANDOM

Samui (サムイ, Samui) to kunoichi z Kumogakure i lider zespołu Samui.

Wygląd

Samui ma krótkie blond włosy do szyi, nosi krótką spódniczkę. Ciało ma porównywalne z Tsunade, ma jasną cerę, blond włosy, duże piersi. Nosi pewną odmianę kamizelki Kumo, bardziej przypominającą gorset.

Osobowość

Samui wydaje się być osobą bardzo spokojną i opanowaną. Od czasu do czasu ucisza kłótnie pomiędzy Karui i Omoiem.

Umiejętności

Podobnie jak jej koledzy z drużyny, Samui jest biegła w kenjutsu. W walce używa małego Tantō. Posiada także rozległą wiedzę na temat Kinkaku i Ginkaku.

Część II

Atak Paina

Ona i jej zespół zostali wysłani do Konohy w celu uzyskania informacji na temat Sasuke. Gdy pierwszy raz ją zobaczyliśmy narzekała na bóle pleców. Jej kolega z drużyny - Omoi stwierdził że może to być spowodowane rozmiarem jej piersi.

Czwarta Światowa Wojna Shinobi: Konfrontacja

W czasie działań wojennych, ona i jej brat, Atsui, są członkami Dywizjonu I. Rodzeństwo pomaga swojemu generałowi w walce z braćmi Kin - Gin. Jednakże, potężniejsi shinobi okazują się sprytniejsi - najpierw zamykają jej brata w gurdzie, a potem Samui. Najczęściej używanym przez nią słowem jest właśnie jej imię. Powodem jej wessania była zbyt długa cisza.

Kaguya Ōtsutsuki Atakuje

Plik:Samui & Atsui Freed.png

Gdy wojna została zakonczona, ona i Atsui zostali uwolnieni z Benihisago przez Daruia.

Ciekawostki

  • "Samui" oznacza "zimno" w języku japońskim, w odniesieniu do temperatury. Może to być odzwierciedlenie osobowości Samui.
  • Poza Drużyną Kakashiego, Samui i Atsui byli jedynymi członkami Zjednoczonych Sił Shinobi nie dotkniętymi efektem Nieskończonego Tsukuyomi.