Fandom

Naruto Wiki

San

3991stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

San

San.png

(, San)

Debiut

Film Naruto Shippūden film: Spadkobiercy Woli Ognia
Występuje w Tylko Film

Głos

Japoński Hideo Watanabe Ikona - Szukaj.png

Dane Osobowe

Wiek Nie Żyje
Przynależność Góra Shumisen
Drużyna Drużyna Hiruko
Jutsu

San (, San) jest antagonistą pojawiającym się w Naruto Shippūden film: Spadkobiercy Woli Ognia. Jest sługą Hiruko, razem z Ichi i Ni.

Wygląd

San jest całkowitym odbiciem Ichiego, z małym wyjątkiem, gdyż na głowie ma trzy paskowy tatuaż.

Umiejętności

Może on wezwać ptasie stworzenia, które mają wiele modyfikacji. Mogą strzelać piórami, oraz wybuchnąć z niezwykłą precyzją. Może także tworzyć modyfikacji typu jetpacki, tymczasowo zwiększając ich prędkość. San może także wezwać Ichi oraz Ni i połączyć się z nimi poprzez technikę Chimery. Stworzona bestia jest kombinacją wszystkich jego przyzwanych zwierząt, razem ze swoimi możliwościami.

Podczas filmu

Walczy z drużyną Asumy, Naruto, Sakurą oraz Saiem, by uratować ich. Shikamaru i koledzy z zespołu walczyli ze stworzeniami antagonisty, choć Ino miała nadzieję, że nie będą zmuszeni do walki z powodów ich pojawienia się. Następnie San przyzywana Ichi i Ni, z którymi łączy się w Chimerę i atakują Jedenastkę Konohy, bez Naruto i Sakury, po czym zostaje przyzwany przez Hiruko, gdzie w kryjówce wroga znowu konfrontuje się z grupą shinobich liścia, tym razem umierając.

Ciekawostki

  • San () oznacza "trzy".

Więcej w Fandom

Losowa wiki