Fandom

Naruto Wiki

Sarada Uchiha

3998stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Sarada Uchiha

Sarada Uchiha.png

(うちはサラダ, Uchiha Sarada)

Debiut

Manga Rozdział 700
Film Boruto: Naruto the Movie
Gra Naruto Shippūden: Ultimate Ninja Storm 4
OVA Dzień w którym Naruto został Hokage (OVA)
Występuje w Anime, Manga, Gra i Film

Głos

Japoński Kokoro Kikuchi Ikona - Szukaj.png

Dane Osobowe

Data Urodzenia Astrologiczny Znak Barana.svg 31 Marca
Płeć Płeć Żeńska.svg Kobieta
Wiek
  • Gaiden: 11
  • Boruto film: 12
Wzrost
  • Gaiden: 147 cm
Kekkei Genkai Potrójny Sharingan.svg Sharingan
Przynależność Symbol Konohagakure.svg Konohagakure
Drużyna Drużyna Konohamaru
Klan Symbol Uchiha.svg Klan Uchiha

Ranga

Ranga Ninja
Wiek Ukończenia Akademii 11
Rodzina

Typy Natury

Jutsu

Narzędzia

Sarada Uchiha (うちはサラダ, Uchiha Sarada) jest kunoichi z Konohagakure oraz członkinią klanu Uchiha. Należy do Drużyny Konohamaru wraz z Boruto Uzumakim i Mitsukim.

Przeszłość

Osobowość

Wydaje się, że Sarada odziedziczyła cechy od obojga rodziców. Jak jej matka patrzy z góry na sprawiających kłopoty i szybko ich krytykuje. Odziedziczyła także jej frazę "Shannarō!" (しゃーんなろー). Podobnie jak jej ojciec niechętnie uznaje pewnych ludzi. Wydaje się, że po Sasuke odziedziczyła także umiejętność kontrolowania i ukrywania emocji. Mimo, że jej kontakty z ojcem nie są za częste widać że kocha i szanuje Sasuke, gdyż woli pieszczotliwie nazywa go "Papą" (パパ).

Sarada jest również ciekawskim dzieckiem. Pomimo uważania Boruto za irytującego, śledzi go po wiosce i obserwuje przez cały dzień. Doszła do wniosku, że rzeczywiście mają coś wspólnego: wstrząśnięte relacje, które dzielą ze swoimi ojcami. Od kiedy ujawnia te uczucia matce, możliwe jest, że mają one silną więź a dowodem tego jest fakt, że pieszczotliwie nazywa ją "Mamą" (ママ).

Wygląd

Sarada.png

Strój shinobi Sarady.

Sarada jest młodą dziewczyną o jasnej karnacji. Ma czarne włosy do ramion oraz czarne oczy, które odziedziczyła po ojcu. Po matce odziedziczyła kształt twarzy i oczu. Posiada również pewne cechy swojej babci, takie jak kształt rzęs i po części fryzura. Nosi okulary z czerwonymi oprawkami a jej strój składa się z różowej kurtki, żółtej kamizelki pod, którą ma białą koszulę z wysokim kołnierzem, czerwonego krawatu i czarnych butów.

Jako gennin ma czerwoną tunikę ze znakiem swojego klanu na plecach, którą nosi do białych krótkich spodenek. Na rękach ma fioletowe rękawiczki bez palców, a na głowie nosi opaskę czerwoną ze znakiem wioski Konohagakure.

Na nogach nosi podkolanówki bez stóp koloru fioletowego i klasyczne czarne sandały shinobi.

Umiejętności

Dōjutsu

Sarada przebudziła Sharingana myśląc o spotkaniu ze swoim ojcem. Jej Sharingan posiada po jednym tomoe w każdym oku. Daje jej, to możliwość dostrzeżenia rzeczy, które nie są widoczne dla zwykłego oka oraz na kopiowanie techniki Taijutsu.

Kontrola czakry

Sarada potrafi używać Siły Wzmocnionej Czakrą, co świadczy o jej dobrej kontroli nad czakrą. Daje jej, to możliwość do zdobycia przewagi nad przeciwnikiem gdyż siła uzyskana przez użycie tej techniki jest nadludzka. W serii Naruto Gaiden dowiadujemy się też, że jest w stanie użyć Ōkashō. Dzięki tej technice była w stanie pokonać wielu klonów Shina Uchihy.

Po Części II

Epilog

Znając plany Boruto, Sarada śledzi go trzymając się na uboczu. Później, kiedy wróciła do domu, powiedziała matce, że chłopcy są głupi, ale zauważyła, że Boruto i ona mają podobne uczucia do swoich ojców.

Ciekawostki

  • Jest pierwszą Uchiha, która urodziła się po masakrze klanu Uchiha.
  • "Sarada" (サラダ) to japońska wymowa francuskiego słowa "Salade" czyli Sałatka. Sarada jest także alternatywną nazwą dla hinduskiej bogini wiedzy; Saraswati. Imię to odnosi się też do Sarady Devi, żony oraz duchowej przeciwwagi dla Ramakrishna.

Nawigacja

Więcej z Fandomu

Losowa wiki