Fandom

Naruto Wiki

Sari

3982strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Share

Sari[1]

Sari.PNG

(サリ, Sari)

Debiut

Manga Rozdział 280
Film Naruto Shippūden film: Spadkobiercy Woli Ognia
Gra Naruto Shippūden: Ultimate Ninja Storm 2
Występuje w Anime, Manga, Gra i Film

Głos

Japoński Kanako Tōjō Ikona - Szukaj.png

Dane Osobowe

Płeć Płeć Żeńska.svg Kobieta
Wiek
  • Część II: 15
Przynależność Symbol Sunagakure.svg Sunagakure
Drużyna Drużyna Sari (Tylko Anime)

Ranga

Ranga Ninja

Sari (サリ, Sari) to kunoichi na poziomie genina z Sunagakure.

Osobowość

Sari jest bliską przyjaciółką Matsuri i tak jak ona jest fanką Kazekage. Nie licząc Matsuri, lubi Gaarę jak nikt inny. Była gotowa na wszystko, nawet zgłosić się na ochotnika do misji ratunkowej, aby go uwolnić.

Wygląd

Sari ma duże brązowe oczy i długie brązowe włosy z kosmykiem opadającym na samym środku czoła. Jej strój składa się z ochraniacza na czoło w stylu chusty, beżowej koszulki z wysokim kołnierzem na której ma bandaże owinięte wokół talii, fioletowej spódnicy z rozcięciem na boku. Nosi również niebieskie pończochy, ochraniacze na ręce i sandały.

Część II

Misja Ratowania Kazekage

Sari wraz z Matsuri idzie z ogromnym batalionem ludzi z Sunagakure, gdy Gaara zostaje porwany przez Akatsuki. Obie dziewczyny są zadowolone, że Gaara żyje i mówią do Ittetsu, że Gaara jest silnym, cichym elitarnym typem, który nie dałby się tak łatwo zabić. Ona wraz z Matsuri szybko podbiegają do Gaary przewracając przy tym Naruto.

Szczyt Pięciu Kage

Sari stoi obok Bakiego, Ebizō i Matsuri wraz z innymi mieszkańcami wioski, żegnając wyruszających na Szczyt Kage, Gaare, Temari i Kankurō. Mówi im by dbali o Gaare.

Filmy

Naruto Shippūden film: Spadkobiercy Woli Ognia

Sari pojawia się w myślach Gaary wraz z kilkoma innymi mieszkańcami wsi, w tym jego rodzeństwem i Bakim, kiedy myśli o mieszkańcach Sunagakure, stwierdzając, że życia mieszkańców teraz "należą do niego", a on uważa za swój obowiązek by ich chronić.

Ciekawostki

  • Jej imię może być pisane znakami "piasek" (砂) i "wioska" (里), możliwe więc, że została nazwana na cześć wioski z której pochodzi.

Źródła

  1. Trzeci Databook, strona 187

Więcej w Fandom

Losowa wiki