Fandom

Naruto Wiki

Sasame

4000stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Dyskusja0 Udostępnij

Sasame

Sasame.png

(ササメ, Sasame)

Debiut

Anime Naruto Odcinek 137
Występuje w Tylko Anime

Głos

Japoński Sanae Kobayashi Ikona - Szukaj.png

Dane Osobowe

Płeć Płeć Żeńska.svg Kobieta
Przynależność Symbol Kraju Dźwięku.svg Kraj Dźwięku
Klan Symbol Fūma (anime).svg Klan Fūma (kraj Dźwięku)
Rodzina

Narzędzia

Sasame (ササメ, Sasame) - jest młodą kunoichi z klanu Fūma. Podczas poszukiwania swojego kuzyna, prowadzi Naruto, Sakurę i Jiraiyę do trzech kryjówek Orochimaru. Uratowała Naruto od śmierci. 

Przeszłość

Sasame byłą członkinią klanu Fūma gdy Orochimaru zaproponował im pomoc w przywróceniu dawnej świetności klanowi. Podczas gdy Arashi, Kamikiri, Kagerō, i Kotohime zgodzili się, Hanzaki i reszta nie byli przekonani. Od tamtej chwili, Sasame has szukała Arashiego.

Umiejętności

Niewiele wiadomo o jej umiejętnościach ninja, ale jest zaznajomiona z pieczęciami i sekretnymi technikami jej klanu. Poza tym jej czapka może służyć jako maska a ona sama wydaje się być bardzo podstępna.

Część 1

Misja badawcza w Kraju Ryżowych Pól

Podczas poszukiwania kryjówki Orochimaru, Sasame wpadła w pułapkę i wisiała do góry nogami, gdzie przekonała trójkę by pozwolili jej pomóc w zamian za odszukanie Arashiego. Wzięła udział w fałszywej walce by zdobyć zaufanie Naruto i Sakury, którzy po wygranej walce zaopiekowali się nią, lecz nie zdawali sobie sprawy że jest ona dziewczyną przez maskę na jej twarzy. Podczas gdy wewnątrz pomieszczenia zdjęła ubranie by Sakura się nią zajeła, Naruto próbuje zajrzeć do środka i zobaczyć co się tam dzieje (wciąż nie zdając sobie sprawy, że Sasame jest dziewczyną) dopóki Sakura zauważywszy go uderza go w głowę. Po wyjściu, Naruto jest zaskoczony i zastanawia się kim jest Sasame, podczas gdy Sakura informuje go, że Sasame i tajemniczy ninja to ta sama osoba. Jak na ironię powoduje to, że Naruto przypomina sobie o przypadkowym obmacaniu Sasame, gdy wcześniej ją ratował. Sakura znów uderza Naruto w głowę za marzenie o czymś zboczonym a chwilę później zostają zaatakowani przez poprzednią grupę ninja, którzy okazują się być członkami klanu Fūma. Po kolejnym zwycięstwie, Sasame prowadzi Naruto, Sakure, i Jiraiye do kryjówki Orochimaru.

Ciekawostki

  • Sasame pojawia się w tle 161 epizodu Naruto, gdy Naruto demonstrował swoją Technikę Cienistego Klona fałszywemu Lee i Guy.
  • W 168 odcinku Naruto widać Sasame na końcu kolejki do Ramen Ichiraku. W kolejce można również zobaczyć: Temari, Ino, Tenten, Hinata, oraz Kurenai, rozmawiającą z Anko.
  • W Naruto Collectible Card Game, jest znana jako Sasame Fūma.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki